کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

جشن تولد خانوادگی ما

1392/3/21 7:54
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی تو این پست اومدم تا عکسای تولد خانوادگیمون رو بزارم.به دلیل اینکه فاصله ی تولد من و ملینا کمتر از 50 روزه و چون تولد ملی جونم افتاده تو ماه رمضون مامانی تصمیم گرفت تا جشن تولد ما رو با هم یکی کنه و توی یه تاریخی که اصلا به هیچ کدوم ربطی نداره بگیره یعنی اواخر خردادنیشخندولی روز تولدم یعنی 5 خرداد مامان و ملینا یه کیک کوچولو برام درست کردن و ژله آکواریوم و لازانیا و ترتیب یه جشن کوچولوی خانوادگی رو دادن تا اولین سالگرد حضور من تو جمع خانواده رو جشن بگیریم. من که فقط زون کرده بودم رو کیک و می خواستم اونو مهندسی کنم یه کمی بداخلاق بودمعصبانی چون مامان و ملینا اجازه نمی دادن کارمو به سرانجام برسونم برای همین عکس انداختن ازم یه کمی سخت بود. حالا عکسای اون شب:

ک

ککککک

توی این عکس آخر بالاخره به هدفم رسیدم و مزه ی کیک رو امتحان کردم آخی خیالم راحت شداوه

راستی باید از دوستای گلی که دوباره برای تولدم پیغام تبریک گذاشتن اینجا تشکر کنم:خاله رومینا مامان رادوین جون_ مامان ایلیا _خاله الهام مامان علیرضا جونقلب

تا پست بعدی بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان علیرضا
21 خرداد 92 18:14
تولد مبارک

این گل پسر هم که حسابی دلی از عزا در آورده
قربونت بشم که با اشتها می خوری



مرسی خاله جون جاتون خالی تا میتونستم کیک خوردم
زهرامامانه ایلیا جون
24 خرداد 92 4:33
اپم




مامان فاطمه
27 خرداد 92 11:48
تولدت با یکم تاخیر مبارک عزیزم


مرسی خاله بوسسس
علی
16 تیر 92 12:38
سلام درست کردممممممممممم


ممنون خیلی عالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد