کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

قندک مامان

کارواش کوروش و بابایی

1392/4/29 17:46
633 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بابایی میره ماشین رو تو حیاط بشوره اینجانب از قافله عقب نمی افتم و تو کارواش بابایی برای خودم کار جور کردم و از حالا فعالیتم بالاست. یه روز که بابایی داشت ماشین میشست منم طبق معمول داشتم کمکش می کردم و جاتون خالی صفا کردم نگاه کنین:

ک

این آبا از کجا میریزه آخ چقدر تشنم شد

ک

یه کم جارو کنم اینجاهارو تمیز شه

ک

مثکه چاه گرفته بازش کنم

ک

لباسام خیس شد و مجبور شدم لخت شم

ک

چی پیدا کردم یکمی بازی کنم باهاش

ک

ک

می خوام برم پیش بابایی ولی مامانی نمی زاره میگه مریض میشی همین جا باش منم الفرار

ک

مامان میگه اینجا بشین تا خشک بشی

ک

خودمو لوس میکنم تا مامانی اجازه بده برم

ک

دارم نقشه میکشم تا ببینم چه جوری در برم

ک

هواپیما داره رد میشه مامان ببین

ک

نه بابا مثکه این مامان زرنگتر از این حرفاست

ک

بعد از ماشین شستن نوبت خودمه که شسته بشم خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هلیا دخمل خوشگل
30 تیر 92 0:04
ای جونم خوشگل خاله خییلی دوست دارم


مرسی خاله منم دوستت دارم
بهناز مامی یلدا و سروش
30 تیر 92 12:13
سلام عزیزم. خدا حفظ کنه فرشته های گلت رو. ببوسشون.
خصوصی گلم


سلام خانومی ممنون خدا گلای شما رو هم حفظ کنه
مامان عبدالرحمن واویس
30 تیر 92 16:45
سلام دوست خوبم ممنون از شرکتتون عزیزم هدف ما فقط سه دوربود که به درخواست شما دوستان ختم وبلاگیمون به دورچهارم کسیده شد
وجزهای انتخابی برای شما 1-2 است اگر موافقید لطفا خبرشوبهم بدین تابه نامتون ثبتشون کنم منتظرتون هستم عزیزم


ممنون دوست گلم حتما خبرتون میکنم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 3:21
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

اومدم و بهتون رای دادم موفق باشی خانومی

خاله الهام
31 تیر 92 8:37
سلام گلم من توي وبم براي سه شب قدر ختم قرآن گرفتم اگه دوست داشتي خبرم كن
فقط بايد جزيي رو كه برميداري هر سه شب بخوني يعني سه بار بايد جزئ رو بخوني
مرسي


ممنون حتما میام و خبر میدم
مامان امیرعلی گلی
31 تیر 92 22:19
چه روزه پرکاری داشتی کوروش خوشکله


چه جورم خاله جون همه ی روزای من پرکاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد