کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

قندک مامان

رفتن به طبیعت و لذت بردن از های لطیف بهاری

1393/2/8 8:29
360 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکسا رو با تاخیر گذاشتم چون سیستم بهم ریخته بود و تازه درست شده پس چی شد؟این عکسا مربوط به جمعه ٢٢/١/٩٣ هستش:

k

اینجا مامانی تصمیم گرفت تا پوشکمو باز کنه تا براحتی بتونم بازی کنم و آموزش توالت رسما آغاز شد الحق منم خیلی خوب شروع کردم و همکاری لازم رو انجام دادماز خود راضی

k

کوروش:یه کباب مشتی درست کنیم تا همه حالشو ببرنچشمک

k

به به چه عالی شده بفرمایی کباب برگ!خوشمزه

k

دهکده شاندیز خیلی باصفا بود بخصوص پرنده های خوشگلش که من عاشقون بودم و همش میگفتم: جوجو!

k

بابا جون دست از سرم بردارین می خوام برم پرنده ها رو ببینم!چقدر ازم عکس میگیرید؟کلافه

k 

آخر سرم از خستگی این شلکی شدم:

k


 

عکسای جمعه ٢٩ فروردین ٩٣:

 

k

بازم شاندیز کناردهکده شاندیز

k

شکار هندونه توسط کوروش بلا

k

در راه برگشت بازم دوتایی بیهوش شدیمخمیازه

 

چیزی که خیلی جالب بود این بود که من این منطقه رو کاملا یادم بود و همش بسمت قفس پرنده ها می رفتم و میگفتم جوجو! ولی چون عمو میلاد هفته پیش با ما نبود منظورمو نفهمیده بود وقتی به مامانگفت یعنی چی؟ مامانی بهش گفت که هفته پیش چی دیدم خیلی خوب مسیری که ما رو بسمت قفس هدایت می کرد بلد بودم و خودم جلو جلو می رفتمنیشخند

 

جمعه ٥/٢/٩٣:

 

k

 

رفتیم باغ امام رضا

 

k

 

یه کفشدوزک پیدا کردم و کلی باهاش سرگرم شدم

 

k

 

اینجام کفشدوزکو انداختم پشت باباجون و با ملی دارم شیطونی میکنم

 

k

 

ببین چقدر ذوق میزنمنیشخند

 

k

کنار عمو میلاد لم دادم دارم تخمه میشکنم

 

k

 

تو رودخونه حسابی اب بازی کردم و دست آخر با ناراحتی اومدم بیرون اگه ولم میکردن تا شب تو آب بودم. عاشق سنگ و پرتاب سنگ داخل آب هستم

 

k

 

k

 

محبتم گل کرده دارم به بابایی میرسمقلب

 

k

 

بابایی سرش زخمی شده و من کاملا درک میکنم و از نگاهم معلومه دلم براش ناراحتهناراحت

 

k

 

بابا جون مهربونقلب

k

 

عشق پدر و پسرقلب

 

آخیش بالاخره تموم شد اوه

 

یه امید خدا این هفته تصمیم داریم بریم نیشابور تا هم بازدید عید عمه معصومه رو پس بدیم و هم از طبیعت زیبای اونجا استفاده کنیم

فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد