کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

حال و احوال کوروش از زبون مامان

1392/3/24 8:25
284 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام عشقم نفسم نانازم زندگیمقلب امروز مامانی اومده تا از حال و احوال این روزات بنویسه البته نه از زبون شیرین شما_این بار خواستم از طرف خودم بنویسم تا وقتی بزرگ شدی و این پست رو خوندی حس و حال این روزامو درک کنی. عشقم این روزا شما خیلی شیطون شدی ماشالا از صبح تا شب داری راه میری و شیطونی می کنی همش در حال راه رفتنی و کمتر نشسته می بینمت. در ضمن خیلی هم زمین می خوری بعضی وقتا خیلی محکم زمین میخوری و دردت می گیره و گریه میکنیگریهگاهی کارای خطرناک می کنی و منو می ترسونیاسترسمثلا می ری سراغ کابینت و دست به لیوانا و ظرفا میزنی یه بار در قندونو پرت کردی و شکست ناراحتیه بارم در حالی که استکان تو دستت بود افتادی رو سرامیکا و لیوان تو دستت شکست ولی خدا خیلی رحم کرد که تو دستت نرفت اوهازاین اتفاقات  روزی دوسه مرتبه برامون میافته و تو منو می ترسونی . با اینکه همش مواظبتم ولی بازم تا یه لحظه ازت غافل میشم یه دسته گلی به آب میدیابروالبته می دونم که خیلی کنجکاوی و این کارات طبیعیه چون در حال مکاشفه و درک دنیای اطرافت هستی و بزرگتر که بشی دست از سر کابینتا بر میداری ولی گاهی خیلی نگران میشم و گاهی هم احساس گناه می کنم که چرا ازت غافل شدمناراحتاز طرفی خیلی هم مامانی شدی و همش دنبال من میای تو آشپزخونه که این خیلی کارمو سخت میکنه چون وقتی دارم کارای خونه رو میکنم اصلا راحت نیستم و همش باید حواسم به شما باشه تا کار خطرناک نکنی سعی میکنم با صحبت کردن و اطلاعات دادن بهت راجع به کاربرد وسایل و اینکه تو نباید بهشون دست بزنی برات روشن کنم که چی میتونه برات خوب باشه و چی نه! ولی تو بازم کار خودت رو میکنی و انگار هنوز نمی فهمی که نباید به بعضی چیزا دست بزنی یولخلاصه این روزا کار من کمی سخت شده ولی می دونم این نیز بگذرد و باید صبر و تحمل داشته باشم تا کمی عاقلتر بشی و کارم راحتتر بشهلبخند

راستی یک ماهی میشه که دارم کلاسامو میرم البته به لطف بابایی تونستم دوباره کلاسامو شروع کنم بابایه روز در هفته زودتر میاد و منم با خیال راحت شما و ملینا رو میزارم پیشش و میرم کلاس چشمکحس می کنم خیلی بهش نیاز دارم چون همین دو ساعتی که از خونه میزنم بیرون و یوگا میکنم خیلی بهم انرژی میده و شارژم میکنه. از بابایی ممنونم که به فکر سلامتی منه و شما رو نگه میداره تا خیال من از جانب شما راحت باشه و بتونم برم کلاسقلب

عشقم خیلی دوستت دارم و از خداجون می خوام خودش شما رو حفظ کنه ازبلاها دورت کنهفرشته

حالا چندتا از عکسای جدیدتو برات میزارم شیطون بلای من:

ک

 

 

ک

ک

 

ک

کک

ک

ک

ک

ک

ک

ک

ک

ک

ک

ک

ک

کک

ک

ک

ک

کک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان علیرضا
24 خرداد 92 12:53
ای جانم
کوروش عزیزم
خیلی نانازی خاله جون شما

داری شیطون میشی خاله
عکسات خیلی قشنگ شده

مامانی خوش به حالت وقت می کنی بری یوگا منم میخوام


ممنون عزیزم . برای کلاس یوگا حتما برو خیلی خوبه
رومینا
24 خرداد 92 18:47
مامانی با این عکسهای خوشگلی که از کوروش جونم گذاشتی دیگه دارم ضعف میکنم هزار هزار ماشالله خیلی با نمکه . بوس بوس هزارتا بوس. چقدر خوبه که یوگارو میری من 3 ماه رفتم خیلی خیلی خوب بود ولی با شروع ماه 4 بارداری دیگه ادامه ندادم ولی پایه ندارم اینجا که دوباره ادامه بدم خودمم تنها حوصله ام نمیاد برم کلاس.



مرسی رومینای عزیزم .ای وای چرا خانومی نمی ری حتما برنامه ریزی کن ادامه بده واقعا برای ما که باید صبح تا شب با این جوجوهای بلا سرو کله بزنیم لازمه.منم تنها میرم کسی رو ندارم که باهاش برم
مامان فاطمه
27 خرداد 92 11:47
سلام مامانی خسته نباشی
ماشااله به دسته گلهات .واقعا خداهمه بچه هارو خودش حفظ کنه .
بهم سربزن
لینکتون کنم؟؟؟؟؟؟


ممنون خانومی. من نتونستم وب شما رو ببینم خوشحال میشیم از دوستی باش ما
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 17:54
میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، برپاکننده قسط و عدل
منتقم خون حسین(ع)، حضرت ولیعصر، امام زمان،
مهدی موعود (عج) بر عموم شیعیان جهان مبارک باد . . .


ممنون عزیزم بر شما هم مبارک باد
خاله الهام
2 تیر 92 19:11
مــــــــــــهـدیـــــــا
کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب
بــتــــــــــــــــــــــــــــاب !

عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك


عید بر شما هم مبارک باد
ساره
4 تیر 92 15:26
سلام وب خوبی دارید به وب منم برید نظر یادتون نره


مرسی از بازدیدتون حتما بهتون سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد