کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

من تو دوازده ماهگی چیکارا کردم(قسمت دوم)

1392/3/15 12:37
352 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه ی دوستای گلملبخند اول از همه می خواستم از دوستای عزیزی که به یاد من بودن و برای تولدم پیغام تبریک گذاشتن سپاسگزاری کنم (خاله مرجان مامان آران جونی_مسافران آسمانی_بابای ارشیا جون_مامان و بابای محمد پارسا جون_مامانی درسا جونی_مامان حسین جونی_مامان زهرا_مامان ملینا_خاله جونیم آزی_آریا جونی پسر خالم_بابا محمدم_بزغاله جون_و یه مامان مهربون که هیچ نشونی از خودش نداده بودمتفکر)ممنون دوستای خوبم و خاله های مهربونم دوستتون دارمماچ

  بقیه ی عکسای دوازده ماهگی من توی این پست درج شده ببینیم:

ک

این عکس جدید دندونمه که تو این عکس دومین دندون در حال نیش زدن بودنیشخند

ک

همچنان خوش خنده با دهان بازخنده

ک

فرار از خواب با قل قل بازی تو رختخوابچشمک

 

ک

عوض کردن پوشکم خیلی مشکل شده و خودش یه پروژه سنگین شده برای مامانی. مجبوره با وسایل جورواجور سرمو گرم کنه تا فرار نکنماوه

ک

ک

ک

ک

عاشق کیف مدرسه ی ملینا شدم و تا ملی غافل میشه میرم سراغشو بهم میریزم ملینا هم این شکلی میشهکلافه

ک

 

اینم لحظات خواب که به قول مامانی خیلی خواستنی میشمماچ 

 

ک

 

اینجا هم مثل باباجون خوابیدمنیشخند

ک

 

وقتی با مامانی رفته بودم پارک خوشگذرونیلبخند

ککک

اینجا با دستم گلا رو نشون می دادم و می گفتم : اینننا

 

ک

خب  ...... بریم سر یخچال مثکه درش باز مونده و کسی حواسش نیست پس برم یه سر و گوشی به آب بدم تا کسی نفهمیدهشیطان

کک

حالا یه خیار خوشگل برداشتم در جا میوه ای رو ببندم

ک

اوا      شما اینجایید ههههههههههه خودم برای مامان لوس کنم تا دعوام نکنهخجالت

 

ک

اینا دیگه چیه آهان همونیه که مامانی میگه جیزه. ببینم چرا جیزه؟

 

ک

چشم مامانی رو دور دیدم و........

 

÷÷÷÷÷÷ک

مامان اومد بهتر خودم باز براش لوس کنم تا دعوام نکنهنیشخند

 

ک

خب مثکه دیگه نمیتونم به چاقوها دست بزنم حالا بریم سراغ چیزای دیگه

 

ک

زیاد جالب نیست ولی خب بهتر از هیچیه

 

به علت طولانی بودن ماجراهای من بقیه شو تو پست بعدی میزاریم بایبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان علیرضا
15 خرداد 92 15:14
کارات دقیقا شبیه علیرضاست خاله جون
خدا حفظت کنه عزیزم
ما میخوایم با شما دوست شیم
بهمون سر بزنید



ممنون خاله با کمال میل. از دوستی با شما خرسندیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد