کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

قندک مامان یکساله شد

1392/3/4 9:33
383 بازدید
اشتراک گذاری

ای جونم      قدمات روی چشمام بیا و مهمونم شو

گرمی خونه ام شو      ببین پریشونه دلم            بیا آرومم کن

 niniweblog.com

 

ای جونم        می خوام عطر تنت بپیچه تو خونه ام

تو که نیستی یه سرگردون دیوونه ام          ای جونم بیا که داغونم

niniweblog.com 

 

ای جونم عمرم نفسم          عشقم تویی همه کسم

وای که چه خوشحالم  تو رو دارم          ای جونم

ای جونم  دلیل بودنم عشقت مثل خون تو تنم       

وای که چه خوشحالم تو رو دارم             ای جونم

niniweblog.com

 

ای جونم         خزونم بی تو ابر پر بارونم

بیا جونم بیا که قدر بودنت رو می دونم

می دونی اگه بگی که می مونی      منو به هرچی می خوام می رسونی

تو که جونی بیا بگو که می مونی

niniweblog.com

 

ای جونم عمرم نفسم   عشقم تویی همه کسم 

وای که چه خوشحالم   تو رو دارم             ای جونم

ای جونم دلیل بودنم عشقت مثل خون تو تنم

وای که چه خوشحالم تو رو دارم               ای جونم

niniweblog.com

 

ای جونم من این حس قشنگو به تو مدیونم

 تا دنیا باشه عاشق تو می مونم             می دونم

می دونم

niniweblog.com

 

 

ای جونم عمرم نفسم   عشقم تویی همه کسم 

 

وای که چه خوشحالم   تو رو دارم             ای جونم

 

ای جونم دلیل بودنم عشقت مثل خون تو تنم

 

وای که چه خوشحالم تو رو دارم               ای جونم

 

 

 کوروش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مسافران آسمانی
4 خرداد 92 21:10
هوراااااااااااااااااااااااااااا...مبارک باشه 1ساله شدنت کوروش جان...امیدوارم زندگیت و نامت به بلندای اسمت باشد...
این گلا هم تقدیم به مامان کوروش خان که آرزو میکنم 150 سالگیشو تو وبلاگش ثبت کنی عزیزم



مرسی عمه معصومه ی مهربون بوسسسس
بابای ارشیا
4 خرداد 92 22:19
سلام داداش کوروش خان
تولدت مبارک الهی سال های دور و دراز در اوج خوشی و خرّمی در کنار عزیزانت شمع های روی کیکت رو فوت کنی ... تولدت مبارک شیرمرد کوچولو

اینم کادوی ارشیا خان برای داداشی
http://qalebfa.zzl.org/up/uploads/1458038287.jpg




ممنون عمو جون کادوی ارشیا جونم خیلی عالی بود
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
5 خرداد 92 0:08
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم



مرسی عزیزم ممنون که به ما سر زدید
مامانی درسا
5 خرداد 92 4:12
امروز روز توست ، روز میلادت؛
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت؛
امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست؛
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست؛

تولدت مبارک گل من




مرسی گلم از پیغام زیباتون
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 6:17
تولدت مبارك خوشگلممممممممممممم
ايشالا 100 ساله بشييييييييييييييييي
روز پدر هم مبارك
ايشالا سايشون هميشه بالاي سرتون باشه



مرسی خاله مرجان جونی آران جونمو ببوس
مامان حسین جون
5 خرداد 92 8:34
بازم شادي و بوسه ،گلاي سرخ و ميخك



ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك






ممنون مامان حسین
خاله آزی
5 خرداد 92 13:10
تولدت مباااااااااااااارک عشق من یکسال گذشت...



مرسی خاله ی مهربونم دوستت دارم
مامان
5 خرداد 92 14:14
تولدت مبارک



ممنون
بزغاله
5 خرداد 92 15:14
تولدت مبارک



ممنون برای پیغام تبریکت
بابامحمد
6 خرداد 92 16:54
پسرم خوب شانسي داري كه ماماني اينقدر حوصله بخرج داده و برات وبلاگ درست كرده بايد قدرشو بدوني



قدرشو می دونم بابایی قدر شما رو هم می دونم دوستت دارم
اریا
7 خرداد 92 16:36
سلام خوبین چه خبر؟ پس کی میاین تهران دلمون واسطون تنگ شده به امید دیدار



سلام عزیزم تا خدا چی بخواد منم دلم برات تنگ شده آریای خوشگلم بوسسسسس
مامان زهرا
8 خرداد 92 2:40
بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .




خیلی متن زیبا و تاثیر گذاری بود ممنون
مامان مهدیس و ملیسا
11 خرداد 92 19:59
عزیزم من لینکتون کردم ولی لینکم رو تو پیوندهات نمیبینم



ممنون عزیزم منم لینکتون کردم
مامان ملینا
12 خرداد 92 8:42
کوروش جان تولدت مبارک.ان شالله در کنار پدر و مادرت خوش خرم و سعادتمند باشی



ممنون خاله جون که به ما سر زدی بوس
مامان زهرا
13 خرداد 92 2:00
تولودت مبارک عزیزم


مرسی خاله جون بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد