کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

قندک مامان

آغازی دوباره

1394/3/5 6:59
809 بازدید
اشتراک گذاری

کوروش

چه زیباست حس آغازی دوباره

تولدی دوباره

بودنی دوباره

کوروش عزیزم

                     می خواهم بدانی آمدنت چگونه عادت بودنم را بر هم زد

و مرا به یاد خودم  به یاد عشق  به یاد بوهای گمشده ی گلهای اطلسی و شب بو  و به یاد شمعدانی های معصوم باغچه ی کودکی ام و به یاد زندگی که گهگاه روی طاقچه ی عادت از یادم می رفت انداخت

می خواهم بدانی وقتی در 5 خرداد 91 بین هوش و بیهوشی تو را زنده تر و بیدارتر از نه ماه گذشته در کنارم دیدم و حس کردم انگار یکبار دیگر خدای مهربانم تمام زندگی _ تمام زیباییها _ تمام گلها _تمام درختان _ و تمام یک مادر را به من بخشید

طلوع دل انگیز خورشید وجودت قلب سرد و خاموشم را زنده کرد و حضور پر شورت بودنم را فریاد زد

با تو من عاشق تر

خوشحال تر

رنگی تر

و جوانتر از پیشم

با تو شادی من تمام نشدنی ست

دوستت دارم و به داشتنت افتخار می کنم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مهراد
5 خرداد 94 9:11
از خوندن متن منقلب شدم و اشک توی چشمام جمع شد. تولدت مبارک
مامان ملی و کوروش
پاسخ
عزیزم قربون دل مهربونت
خاله آزی
5 خرداد 94 21:28
هووووووووووووررررررررررررررااااااااا تولدت مبااااارک عشق من خیلی دوووستت دارم کلوچه ی خوشمزه ی خاله آلوچه
مامان ملی و کوروش
پاسخ
خاله جونم خیلی دوستت دارم همش سراغتو می گیرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد