کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

قندک مامان

پیروزی در پروژه مدرسه

1394/6/23 6:15
923 بازدید
اشتراک گذاری

بوی ماه مهر میاد بوی مدرسه بوی دفتر و کتاب بوی پاییز میاد بوی بارون بوی خاک بارون خورده این روزا حال و هوای دور و بر ما عوض شده و همه در حال تلاش برای آماده کردن بچه ها برای مدرسه هستن و من این روزا رو خیلی دوست دارم چون منو یاد بچگیا میندازه یاد روزای قشنگی که با یه دفتر و کیف و کفش نو کلی ذوق میزدم برای شروع دوباره مدرسه ها لحظه شماری می کردم دفترای بی خط رو دونه دونه خط کشی می کردم  وقتی یکی از شبای آخر شهریور پدرم در خونه رو باز می کرد و با یه کارتن پر از لوازم تحریر وارد خونه میشد بدو بدو بسمتش می رفتیم و با خواهرا سر صاحب شدن وسایل کشمکش داشتیم یادمه من چون کوچیکتر بودم همش سرم کلاه میرفت و وسایل بهتر قسمت خواهرای بزرگترم بود بخصوص مریم که با زرنگی بهترین چیزا رو انتخاب میکردآرام خلاصه به همون غنیمتی که بهم میرسید راضی و خوشحال بودم و ذوق می کردم.چه روزای قشنگی بود اون روزا بوی کتاب و دفترای نو هنوز یادمه والانم وقتی ملی کتابای جدیدشو می گیره منو یاد اون روزا میندازه و برای دقایقی فقط کتاباشو بو میکنممحبت من این روزا رو دوست دارم با همه ی شلوغی هاش با همه ی استرساش و با همه ی فکر و خیالاش

چند وقتی هست که درگیر جابجا کردن مدرسه ملی بودم و دیروز بعد از کلی بدو بدو بالاخره پیروز شدم و خیلی خوشحالم که تونستم به هدفم برسم دیروز ملی جونم تو آزمون مدرسه مورد نظر قبول شد و تونستم ثبت نامش کنم خیلی خوشحالم و حس خوبی دارم چون مدتها بود یه فکر جابجای مدرسه ش بودم و امسال اصلا دوست نداشتم بره مدرسه قبلیش چون امسال شرایطش فرق داره و باید بیشتر بهش رسیدگی بشه تا ایشالا تو یه دبیرستان عالی قبول بشه. خدا رو شکر میکنم که کمکم کرد و دخترم رو در مسیر درستی که من میخاستم قرار داد خدا رو هزاران بار شاکرمفرشته

من امسال اول مهر هیجان خاصی دارم احساس میکنم خودم دارم میرم مدرسه مثل بچه مدرسه ای ها ذوق میکنم نمی دونم شاید چون امسال بچه ها با هم میرن تو فضای آموزشی و من هم فرصتی پیدا میکنم تا به خودم و اهدافم بیشتر فکر کنم این حالو دارم اما هر چی که هست حال خوبیه و من دوستش دارم هیجان عجیبی دارم و دل تو دلم نیست برنامه های زیادی دارم که باید بهشون بیشتر فکر کنم و برای خودم هدف گذاری کم البته تا مدتی که کوروش به مهد عادت کنه باید تو مهدش باشم و در دسترسش تا احساس بدی نکنه دوست ندارم نسبت به مهد ذهنیت بدی پیدا کنه و امیدوارم با عشق و علاقه به اونجا بره فکر میکنم مهد خوبی رو برای پسرم انتخاب کردیم و اونجا احساس راحتی بکنه امیدوارم همینطوری باشه

خدایا ازت ممنونم که کنارمی و راهنماییم میکنی هر وقت ازت کمک خواستم به دادم رسیدی هر وقت همه چیز رو به خودت سپردم بهترین نتیجه رو گرفتم وهر وقت بهت اعتماد کردم حس خوبی داشتم خدایا پیشم بمون و کمکم کن از تو غافل نشم دوستت دارم خدا جونمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

همراه رایانه
23 شهریور 94 10:21
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
رومینا
25 شهریور 94 14:32
چه عالی . افرین امیدوارم که ملی جونمون تو تمام مراحل زندگیش موفق باشه . . باز می آید صدای مدرسه بانگ شادی هوی و های مدرسه مرغ دل پر می زند از اشتیاق در هوای با صفای مدرسه زنگ تفریح است و خوش پیچیده است عطر بازی در فضای مدرسه بوی مهر و مهربانی میدهد ماه مهر و ابتدای مدرسه از میان خاطرات کودکی می روم تا جای جای مدرسه ناظم مدرسه می گوید : سلام بچه های با وفای مدرسه جایتان در قلب ما ، خوش آمدید پایتان بر چشمهای مدرسه یادش بخیر
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنونم رومینای عزیزم دعای خیر شما همیشه شامل حال ما هست دوستت داریم فراوون
پگاه مامان آرتين
29 شهریور 94 15:30
سلام عزيزم.اميدوارم هميشه درامرتحصيل وآموزش باانگيزه وبااشتياق باشن.ملي وكورش جان روببوس.اميدوارم كورش عزيزم ازمهد خوشش بياد
مامان ملی و کوروش
پاسخ
سلام پگاه عزیزم ممنونم از دعای خوب و قشنگت بعد از گذشت یکهفته هنوز کوروش عادت به مهد نکرده و من خودم هم باید اونجا بشینم تا گریه نکنه دعا کنید زودتر با محیط مهدش انس بگیره
آلیز
9 مهر 94 17:54
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد