کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

دیکشنری من

1391/10/16 14:25
275 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام امروز میخوام از کلمات جدیدم براتون بگم

وقتی ملینا رو می بینم:آدی

وقتی چیزی میخورم که دوست دارم:اد د د د اد د د د

وقتی نمی خوام غذا بخرم تو غذا فوت میکنم و میگم :بوووووووووووووووووووووو

وقتی خسته ام:اووووووممممم

مامانو میخوام:ماااااااا

بابارو میخوام:بااااااااااا

وقتی خیلی خوشحالم جیغای بنفش میزنم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

کلا این شکلک رو زیاد در میارمو میگم بووووووووووووووووووووووووووو:

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

تازگی ها خیلی ددری شدم و میرم پشت در خونه وایمستم و میگم دددددد

وقتی میرم دد توی ماشین صدام درنمیاد و ماشینای دیگه رو نگاه میکنم و میخندم

   شکلکهای جالب آروین

عاشق چراغ چشمک زن قرمزم و براش ذوق میزنم

خلاصه این دیکشنری من بود تا کلمات جدید آینده بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد