کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

قندک مامان

وقتی با مامانی و ملینا رفتیم کلاس یوگا

1391/10/2 14:25
338 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته که مامانی و خواهری با هم میرن کلاس یوگای مادر و کودک و منم چون کسی نیست تا ازم نگهداری کنه باهاشون میرم اونجا خانوم منشی مهربون خیلی دوستم داره و گاهی منو نگه میداره تا مامان بتونه یوگا کنه ولی گاهی من بداخلاقی میکنم و دلم میخواد برم پیش مامان برای همینم مامانی میاد منو میبره تو کلاس. صدای تکتم جون مربی یوگای مامان برام آشناست و وقتی صحبت میکنه انگاری میشناسمش چون بهش خیره میشم و چشم ازش برنمی دارم آخه من وقتی تو شکم مامانم بودم با هم میرفتیم کلاس و اونجا خیلی آرومم میکرد هفته پیش تو بغل تکتم جون حسابی ریلکس شدم و خوابم برد

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 اینم دوتا عکس از من و خواهری وقتی رفته بودیم کلاس یوگا:

یوگا

من و ملی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد