کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

قندک مامان

آبان ماه94

1394/9/9 17:46
962 بازدید
اشتراک گذاری

ک

چند وقت بود که حسابی با مسیله خریدهای بیش از حد کوروش درگیر بودم و برام شده بود معضل بزرگ تا اینکه با مشاوره و مشورت با متخصص تونستن به این مشکل چیره بشم و خدا رو شکر الان کوروشی پسرسر به راهی شده و دیگه از خریدهای بیجا و الکی خبری نیست البته تو بازیهاش همچنان در حال خریدهای فراوون هست میاد تو آشپزخونه و زنبیل کوچولوشو پر از میوه میکنهخنده تو بازی همش میگه من برم خرید کنم برگردم و منم میگم اول برو سرکار مثل بابا محمد باید زحمت بکشی پول در بیاری بعد با پولا بری خرید  می خوام از حالا یاد بگیره قد پولالشو بدونه تا در آینده آدم منظم و وظیفه شناسی بشه

 

آبان ماه روند مهدکودک رفتن بسیار عالی بود و کوروش بسرعت با محیط مهد یکی شد و اونجا رو خیلی دوست داشت همش یگه مهد رو دوست دارم فاطمه جون(مربی) رو دوست دارم دوستامو دوست دارم بسیار دقیق و منظم هست وقتی بر میگردیم تو کیف مهد رو می گرده تا ببینهچیزی جا نمونده باشه اگر جا مونده باشه بهم اطلاع میده از این اخلاقش خوشم میاد

ک

 

ملی خوشگلم هم در حال فعالیت و برنامه های خودش هست کلاسهای زبان و والیبالش ادامه داره اما موسیقی فعلا کنسل شده تا بتونه بیشتر به درساش برسه. بخاطر استایل خوب و قدرت بدنی عالی مربی مدرسه برای تیم مدرسه انتخابش کرده و ملینا خیلی خوشحاله و احساس غرور میکنه

ک

 

ک

 

ک

ک

مرغ عشق مامان

 

ک

در حال تمرین شعرهای کلاس موسیقی

 

ک

پارک غدیر که برای اولین بار بود می رفتیم با طبیعت زیبای پاییزی و رنگهای دلچسبش به روح و روان انسان نشاط خاصی می داد بهبچه ها خیلی خوش گذشت و بسیار لذت بردند

ک

ک

 

ک

بازم دو تا تکه چوب و ویالون زنی کوروش

 

ک

ک

 

ک

ک

ک

بعد از  یه مدت طولانی کوروش به پفک نمکی رسیده و با ولع تمام نوش جان میکنه اون وسطا همش میگه پفک برام بد نیست؟

 

ک

و دویدن روی برگای خشک پاییزی که تجربه ی زیبایی برا کوروش بود

پاییزتون رنگی و دل انگیزمحبت

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد