کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

قندک مامان

لذت ماست خوردن

1393/10/24 7:04
471 بازدید
اشتراک گذاری

ک

 

 

ادامه مطلب

قندک مامان عاشق کثیف کاری و بهم ریزیه مخصوصا موقع خوردن ماست یعنی نشده که یکبار فقط فقط و فقط یکبار ایشون تمیز و مرتب و به قول خودش مرتب و منظم ماست میل کنندلخور

صحنه هایی از ماست خوردن به روش پلشت ها( به قول مشهدیا):

 

ک

کاملا غرق در افکار خودشه و اصلا تحویل نمی گیره با چنان لذتی ماست رو به پوست دستش میماله که هر کی ندونه فکر میکنه داره لوسیون میوه ای می زنه به خودش( البته ناگفته نماند ماست دارای خواص بی نظیریه و برای پوست بدن مفید)

 

 

ک

 

وقتی متوجه عکسبرداری مامان میشه کم کم خودنمایی میکنه حالا دستهای ماستی رو باید نمایش بدم

 

ک

و حالا موقع شکلک در اوردن و لوس کردن خودمه تا مامانو خام کنم و اجازه بده کارمو ادامه بدم وگرنه میاد دمو دستگاه مو جمع میکنه

 

ک

بوس برای مامان جونم قربون مامان مهربونم برم من که میزاره کثیف کاری کنم niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله آزی
24 دی 93 12:03
قیااااااااافشووووووووو قربون اون صورت ماستیت برم من نفس کوچولوی من
مامان ملی و کوروش
پاسخ
چه عجب خاله جون اومدی دیگه نزدیک بود صدای مامانی در بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد