کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

قندک مامان

تبلت بازی

1393/10/24 7:24
400 بازدید
اشتراک گذاری

ک

ادامه مطلب

با خرید تبلت برای قندک خان مشغله فکری مامان زیادتر شد چون اصلا دوست ندارم قندکم زیاد تبلت بازی کنه بیشتر مواقع از جلوی چشمای نازش پنهانه و فقط زمانی که یادش میاد تبلت داره میاد کنارم و میگه مامان تتتتبلتمو میدی؟( تبلت رو به همین محکمی که نوشتم بیان میکنه یعنی ت تبلت رو محکم و با تشدید میگه)خنده

و این موقع ست که تازه من میگم باید شارژش کنم تا یک دو ساعتی هم بگذره و بیشتر مواقع دیگه یادت میره و پس از شارژ کردن باز قایمش میکنم تا نبینی ولی مجدد بعد از چند ساعت و مخصوصا وقتایی که ملینا میاد خونه و با تبلتش بازی میکنه یادت میاد و دوباره میای پیشم اینبار میگی: تتتتتتتتتبلتم شارژ شد؟ و من میگم بله عزیزم و بعد با اکراه بهت میدم آخه میدونم تا یکساعتی باهاش بازی نکنی ول کن نیستی و من اصلا دوست ندارمniniweblog.com

 

دوست دارم نقاشی کنیniniweblog.com

بازیای تحرکی کنیniniweblog.com

 

آوازه بخونی و برقصیniniweblog.com

 

سرخپوست بشیniniweblog.comچند روز پیش سرخپوستتون کردم و خیلی بازی قشنگی بود بعدا برات عکساشو میزارم

مبل بازی کنی ( یعنی همون چیدن کوسنای روی مبل و بازی با اونا)niniweblog.com

 

کتاب بخونیniniweblog.com

 بپر بپر کنی niniweblog.com

و یه کوچولو هم با تبلتت بازی کنیniniweblog.com البته بگما بیشتر بازیای تو تبلتت آموزشی هست و تو این مدت اعداد رو تا ده یاد گرفتی و اسم حیوانات و میوه ها رو هم داری یاد میگیری موز یا banana  کاملا بلدی و بقیه رو همچین بگی نگی میفهمی ولی هنوز به زبون نمیاری برای همین تازگی برات تکراری شده و جدیدا میای سراغ منو میگی مامان تتتتتتتتتتتتتبلتتو میدی؟ و دیگه اینجاست که مامان یه نه گنده میگه تاامیدت قطع بشهniniweblog.com عزیزم فقط بخاطر خودته باور کنniniweblog.com

 

تصاویر زیر توسط خواهر جونیت گرفته شده :

ک

ک

ک

عاشق این نیمرخی هستم که ازت گرفته دست دختر هنرمندم درد نکنهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهری
24 دی 93 10:05
سلام. امیدوارم بتونی همون جوری که میخوای زمان رو مدیریت کنی تا به خلاقیت کوروشی آسیب نرسه.
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون مهری جون خدا به همه مامانا کمک کنه تا به بهترین وجه نی نی ها رو هدایت کنند الهی آمین
خاله آزی
24 دی 93 12:06
عشقمو ببین خدا با چه تمرکزی داره بازی می کنه قربون اون لپای تپلت برم من کلوچه ی خوشمزه ی خودم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
آره دیگه آزی خانوم اینجور مواقع خوب میتونن تمرکز کنن
یاسمین
28 بهمن 93 18:29
سلام خاله من همیشه به وبلاگ شما سر میزنم و از دختر تون وپسرتون هم خیلی خوشم میاد من برا داشیم یه وبلاگ درست کردم اگه بهم نظر بدن وبهم سر بزنین ممنون میشم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما میام وبتون
یاسمین
7 اسفند 93 19:19
سلام خاله مرسی که بهم سر زدین میلینا جونو از طرف من ببوسین
مامان ملی و کوروش
پاسخ
قربون تو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد