کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

قندک مامان

چند تا عکس جدید

1393/10/7 8:01
268 بازدید
اشتراک گذاری

ایندفعه دیگه با دست پر اومدم و چند تا از جدیدترین عکسای عزیزامو اوردم:

ک

ک

شبی که بهمراه  عمو رضا و خانواده ی گلشون به سرزمین عجایب رفته بودیم

ک

هستی و ملینا

ک

برای دقایق کوتاهی تو شلوغیها کورشی غیبش زد و من داشتم سکته میکردم وقتی چشمم بهش افتاد انگار دنیا رو بهم دادند خیلی ترسیده بود و گریه میکرد بغلش کردم و آرومش کردم بعدش برای اینکه حالش عوض شه سوار فنجون شدیم خداییش کیف داد و کلی خندیدیم .کورشی با سرعت میچرخوندش و من سرم حسابی گیج رفت.

ک

پنجشنبه شب با عزیزجون اینا رفتیم طرقبه و چایی خوردیم.میلاد دور از چشم من پفک خرید و کورشی بلا هم که عاشق پفکه با ولع تمام داره میخورهدلخور

ک

ک

بابا جون مهربون

ک

عزیز جون مهربون

 

جمعه نزدیکای ظهر که هوا گرمتر بود رفتیم پارک خونمون و کورشی و ملینا خانوم خیلی بازی کردند و دلی از عزا دراوردن البته من و بابایی هم بیکار نبودیم و بدمینتون بازی کردیم. کوروش به بدمینتون علاقه زیادی داره و بابایی با اون بازی کرد اینجام دسته بدمینتون رو گرفته دستش و به هیچکی نمیدهسکوت

 

ک

ک

ک

ملینا داداشی رو سوار دوچرخه کرده و راه میبره

ک

این عکاسا هم از حیاط خونمونه که هنوز حال و هوای پاییزی داره البته گلای فرمز اون آدمو یاد بهار میندازه

ک

ک

ک

اینا آخرین عکسایی بودن که گرفته بودیم تو پستای بعدی عکسای قبلتر رو میزارم

شاد و پیروز باشید بدرودبای بای

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان پارسا
7 دی 93 9:44
خیلی پسرتون نازه، ماشالله. خدا حفظش کنه. تقریبا 2 ماه از پسر من بزرگ تره. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان ملی و کوروش
پاسخ
موفق و پیروز باشی دوست عزیز
مامان بردیا اریایی
14 دی 93 15:10
سلام عزیزم ماشالله خدا حفظت کنه خیلی ماهی
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون دوست عزیز از بازدیدتون
مامان حوریه و کیارش
22 دی 93 14:31
ایشالاه همیشه در کنار بچه های نازتون سالمو خوشحال باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد