کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

قندک دو سال و نیمه ی ما

1393/9/10 9:07
337 بازدید
اشتراک گذاری

ک

دو سال و نیمه شدنت مبارک عشق نرم من

 

 

 

ک

ک

لولوی کوچولو داره مامان رو میترسونه

 

عزیزک من این روزا به شدت بلبل زبون شده و روزی نیست که من و ملینا رو با کلام شیرین و کارای بامزه اش متعجب نکنه. ملی گاهی از شدت علاقه آب لمبوش میکنه و جای بوسه های محکمش رو صورت قندک مارک میندازه و منو یاد بوسهای محکم خواهرم مریم میندازه که لپامو قرمز میکرد و گاهی هم گریه مو در میاورد .برای همین همش به ملی تذکر میدم یواااااش دخترم گناه داره دردش میاد.امممما .....

پسرم چندتا دسته گل حسابی به آب دادی :

1-خراب کردن در لباسشویی :

انقدر با در ور رفتی که قفلش شکست و دو ماهی ما مجبور بودیم خودمون لباسارو بشوریم.آخه هرجا رفتیم قطعه شکسته پیدا نمیشد حتی تهران! خیلی دو ماهه سخت گذشت تا بالاخره از تهران زنگ زدن و گفتن قطعه پیدا شده و عزیز مهربونم زحمت گرفتن و پست کردن در لباسشویی رو کشید تا ما از این مشقت لبا سشویی خلاص بشیم.

2- خراب کردن دی وی دی :

فیشهای پشت دی وی دی رو هی کندی و هی وصل کردی تا بالاخره فیش داخل دستگاه شکست حالا چند روزیه جریمه شدی و نمی تونی سی دی نگاه کنی بابایی قراره ببره بده تعمیر کنن اما من دلم نمی خواد درست بشه چون بدجوری معتاد سی دی شده بودی و این اصلا برای پرور ش خلاقیت بچه ها خوب نیست خدا رو شکرچند روزیه خیلی کم سی دی میبینی اونهم پای کامپیوتر که زود حوصله ات سر رفته و بلند میشی.

3- پاک کردن کل حافظه ی گوشی من:

یه روز دیدم گوشیمو اوردی گفتی مامانه خاموش شد بزن برق تا شارژ بشه وقتی زدم به برق دیدم وای بر من همه حافظه گوشی پاک شده و شده مثل روز اول و من شوک شدم خدا رو شکر عکس زیادی نبود که هنوز وارد کامپیوتر نشده باشه ولی کل برنامه هام پاک شدن و مخاطبان.

4- خراب کردن دو تا کیبورد:

چند ماه پیش کیبورد رو ترکونده بودی و بابایی رفت یه نوو خرید اماااااااااااا این یکی خیس آب شد وقتی داشتی آب میخوردی هوس کردی بشوریش بعدم یه لیوان آب رو ریختی رو کیبورد نوو الان بابایی عصبانی هست و گفت دیگه کیبورد نمی خرم و یکی دو ماه هست که من بیچاره بدون کیبورد دارم برات مطلب میزارم

و بگذریم از خط خطی کردنهای دیوار و لحاف تشک و سرامیک و ایجاد اثر هنری همه جا و بگذریم از کتابای پاره شده سی دی های خط خطی و نوارای بیرون کشیده شده و .....

می دونم همه اینا بخاطر ذهن کنجکاو و جستجوگرت هست و دست خودت نیست تا وقتی کمی بزرگتر و عاقلتر بشی و روش استفاده از وسایلو یاد بگیری. دوستت دارم دانشمند کوچولوی من

 

پسندها (1)

نظرات (4)

بابامحمد
12 آذر 93 18:05
خيلي با حال بود خراب كاريهاش
مامان ملی و کوروش
پاسخ
شما که همیشه هوادار این فنقل هستی خوش به حال کورشخوبه که برای در لباسشویی انقدر جیز و پر زدی و هنوز هواداری
رومینا
15 آذر 93 16:33
وایییییییییییییییی قربونش بشم من چه خرابکاریهایی کرده شازده پسر گل . ا
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مرسی خاله جون همیشه طرفدارم هستی دوستت دارم
پگاه مامان آرتین
29 آذر 93 8:57
سلام عزیزم خوبی دلم براتون تنگ شده بود ببخشیددیرسرزدم. ماشالا آقا شدی میبوسمت مامان ببوسش سلام پگاه جون ما هم دل تنگتون هستیم ممنون به ما سر زدید،شاد باشید
♥مرجان مامان آران و باران♥
30 آذر 93 2:20
ای جونمم عزیزم هزار ماشالا چقدر اقا شدی خوشگلمممممممممممم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
بزرگ میشم دیگه خاله تازه قلدرترم شدم[
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد