کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

موسیقی

1393/9/4 17:01
303 بازدید
اشتراک گذاری

عشق و علاقه به موسیقی در وجود کورش از بدو تولد خودنمایی می کرد بطوری که وقتی گریه میکرد و بی تاب بود با صدای موسیقی عمدتا موسیقی کلاسیک یا سنتی آرامش خاصی وجودش رو فرا میگرفت و به دقت گوش میداد. البته بیشتر آهنگایی که براش پخش میکردم همونایی بودن که در دوران بارداری مرتب گوش میدادم و گاهی با گوش دادن اونها خوابم میبرد. این علاقه شاید ذاتی باشه و از همون دوران جنینی با سلولهای بدنش رشد کرده باشه در هر حال هرچه هست خیلی خوبه و خوشحالم که پسرم تا این حد موسیقی رو دوست داره.

کورش عزیزم این روزها بیش از پیش نسبت به موسیقی علاقه نشون میدی روزی یک الی دو شایدم سه بار سی دی رستاک رو تماشا میکنی گاهی میای تو آشپزخونه دستمو میکشی با خودت به اتاق ببری تا اسم سازها رو برایت بگم.تقریبا اسامی همه اونها رو بلدی و از همه بیشتر کمانچه و سازهای کوبه ای رو دوست داری ادای ساز زدن رو با هر وسیله ای دم دستت باشه در میاری و همه ی اینا کاملا خودجوش هست و من تنها نظاره گر این صحنه ها هستم.دیروز به من گفتی مامانه رستاک بخون!من هم شروع کردم به خوندن یکی از ملودی ها اما با اعتراض شما دست از خوندن کشیدم با اخم گفتی اشتباهه نخون! دقایقی بعد سی دی رو گذاشته بودی و منم اومدم نشستم کنارت تا با دقت گوش بدهم. باور کردنش کمی سخت بود ولی انگار حق با تو بود من اشتباه خونده بودم و شما با صدای بلند شروع به خوندن کردی تمام حرکات دست و سر خواننده ها عینا مثل خودشون داشتی کپی میکردی بعد قسمتی بود که همه دست زدند بهم گفتی دست بزن منم دست زدم گفتی نه اینجوری نزن ببین اینجوری بعدم خودت عینا نوازنده های رستاک با ضرب دست اونا دست زدی اصلا خشکم زده بود هرجا ضرب دستشون عوض میشد شما هم دست زدنت عوض و مثل خودشون دست میزدی چطور ممکن بود من انقدر بی دقتی کنم اما کودکی دو سال و نیمه با این ظرافت و دقت به دست زدنها و کلام توجه کرده باشه؟این سوال تنها یک جواب داره اون هم اینه:نیرویی درونی کششی غریزی و خلاقیتی که باید به اون بها بدهیم

بیش از پیش مصمم شدم تا نسبت برای آموزش رسمی موسیقی به کورش برنامه ریزی کنم و از خداوند متعال میخوام در این راه کمکمون کنه تا بتونیم هدیه قشنگش  رو بدرستی هدایت کنیم.

تصاویری از هنر نمایی های کورش که همه در حالی گرفته شده که خودش متوجه نشه:

ک

یه روز صبح که تا چشم بازکردی رستاک درخواست کردی و صبحانه رو با شنیدن آهنگای محلی خوردیم

ک

 

ک

ک

ک

ک

اینجا تازه متوجه عکس گرفتن من شدی و خندیدی

از پروردگار قادر و مهربانم میخواهم فرزندانم را در مسیر درست رشد و شکوفایی قرار بدهد.آمین با رب العالمین

پسندها (1)

نظرات (3)

رومینا
5 آذر 93 11:24
من مطمئن هستم که کوروش عزیزم از بزرگان موسیقی . واقعا من خودم از نزدیک دیدم این استعدادشو . محبوبه جون ببوسش که خیلی ناز داره . قربون خندهای قشنگش. کلی دلم هواتونو کرد .
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون رومینای عزیزم ما هم دلمون براتون تنگ شدهکاش کاش کاششششششششش نزدیک به هم بودیم
خاله آزی
5 آذر 93 12:19
ای جونم قربونت برم من هنرمند خاله آلوچه به امید روزی که بیام کنسرتت و برات دسته گل بیارم عشقم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مری خاله آلوچه جونمبه امید اون روز
بابامحمد
12 آذر 93 18:07
واقعا درست گفتي اميدوارم كه هر دوتاشون در مسير صحيحي تفكر و راه را انتخاب كنند
مامان ملی و کوروش
پاسخ
با وجود پدر نمونه و دلسوزی مثل شما قطعا همین گونه خواهد شد ان شا الله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد