کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

مرد کوچک

1393/8/11 7:35
339 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم میل مردونگی و مرد شدن بشدت در وجودت موج میزنه تا اونجایی که تازگیا همش میگی من پسرم! وقتی کوچکتر بودی گاهی ملی روسری و مقنعه خودشو سرت میکرد و مثل بازی بود براتون و تو بازی ملودی صدات میزد و شما هم اعتراضی نداشتی از بازی لذت میبردی ولی الان قضیه فرق کرده تازگی اصلا خوشت نمیاد از سر کردن روسری و مقنعه و ملی که اصرار میکنه اکراه داری و فرار میکنی اگه بهت بگه دختری بدت میاد و میگی:نه من پسرم!

چند روز پیش برای دقایقی صدات درنمیامد فهمیدم مشغول یه کاری هستی که من نباید مزاحمت شم وقتی وارد اتاق شدم دیدم به به ماشین اصلاح بابایی رو برداشتی و ..... گفتم: چکار میکنی؟ گفتی:دارم ریشامو میزنم

- آخه این ماشین اصلاح بابایی ست نباید دستش بزنی؟

-نه مال منه!! بابا بره برای خودش بخره یه آبی کوجولوشو بخره!

-آخه شما که ریش نداری اینو میخوای چکار؟

-چرا دارم  نیگا !

( در حالی که با انگشتت به لپات اشاره میکردی)

-کو من که نمیبینم؟

-بااصرار سعی داشتی ریشاتو نشونم بدی  ایناهاش ببین!

و من لپای نرم و سفیدتو می دیدم که موهای نازک و کمرنگی رو اونا خودنمایی میکردند و قانع شدم که شما ریش داری و فقط لپاتو بوسیدم همین!

خوشحالم که شما خودتو بعنوان یه مرد میشناسی یه مرد کوجک و به مردونگیت افتخار میکنی

ک

ک

ک

ک

اینجا برات سبیل کشیدم خیلی خوشت اومده بود و تا آخر شب نمیزاشتی پاکش کنم

پسندها (3)

نظرات (4)

سحر
11 آبان 93 8:44
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامان مهری
14 آبان 93 11:35
الهی من فدای این بزرگمرد کوچک بشم که اینقدر خوردنیه.
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان آندیا
7 دی 93 11:35
بوس بوس دوست داشتنی زیبا
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون خاله جون از ابراز محبتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد