کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

شیییییییییییییییییییییییرین خیلی شییییییییییییییییییرین

1392/11/20 9:08
203 بازدید
اشتراک گذاری

ک

قندک مامان روز به روز شیرین تر میشی و دل ما رو بیشتر می بری کارات انقدر بامزه و شیرینه که بعضی وقتا دلم می خواد بچلونمت ولی جلوی خودمو می گیرم و به یه بوس گنده اکتفا می کنم مواظب خودت باش خورده نشی یه وقتیخوشمزه

وقتی داری شیر می خوری و تو بغلم لم دادی انگار همممه ی دنیا مال توستبغل دیگه هیچ چیزی نمی تونه ناراحتت کنه اولش که ولو میشی تو بغلم یه نفس راحت و عمیقی میکشی اوه بعدش تنفسای پاک کننده شروع میشه  مواقعی که قبلش از چیزی ناراحت بودی این تنفسا بیشتره بعد که آروم میشی شروع میکنی به بازی کردن با صورتم با موهام گوشام لبام و گاهی میخوای انگشت کنی تو سوراخ بینی من که نمی زارممشغول تلفن بعد سماجت میکنیابرو میگم دستتو بده بوسش کنم اونوقت یاد بازی جدیدت میوفتی به نوبت دستا و پاهاتو میاری نزدیک صورتم تا بوسشون کنمماچ این کارو ده بار انجام میدی و اصلا از تکرارش خسته نمی شینیشخند

این بازی و بوسیدن دست و پاهات روزی چند بار تکرار میشه و خوب بلدی تا خودتو از عشق مادر لبریز کنی و قلبتو از غم و غصه خالی کنیقلب

 امیدوارم درتمام روزهای زندگیت بتونی برای رفع مشکلات و از بین بردن غم و اندوهت از راه عشق ورزی و محبت وارد بشی و بدونی که همیشه:

از محبت خارها گل میشود قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آزی
20 بهمن 92 12:27
بله دیگه! کلوووچه ی ما شیریییییییینه قربونت برم من عشق خاله آلوچه
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ملسی الوده جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد