کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

کلمات شیرین1

1392/11/20 8:17
220 بازدید
اشتراک گذاری

قندکم این روزا خیلی شیرین زبون شدی و مرتب داری با خودت حرف میزنی و بلبلی می کنی بعضی وقتا شعر می خونی و با اون صدای نازت بلند بلند میزنی زیر آواز و خوشی نیشخندگاهی وقتا هم تا می بینی ملینا داره یه چیزی تعریف میکنه و ما داریم به حرفاش گوش میدیم انگار می خوای کم نیاری و جلب توجه کنی میکی: ماماماما بعد وقتی میگم جون ماما و نگاهت میکنم شروع میکنی به حرف زدن و یه چیزایی میگی که فقط خودت میفهمی چیه و دستاتم بالا و پایین میکنی و ابراز وجود میکنیماچالان که یاد این حرکتت افتادم دلم میخواد بگبرمت بغلم و یه ماچ گنده از لپات بکنم

حالا تا اونجایی که حافظه یاری کنه از کلماتی که بر زبون میاری می نویسم:

بابا دون(بابا جون)

مامانه(مامانی)

ننا=nanaa (ملینا)

اوتی=oti (کوروش)

نوم نو(شیر می خوام)

دله(ژله)

دله د=delede(دلستر)

دو=doo (دوغ)

بولو بولو=bolo bolo پلو

دو دو =doo doo (جوجو یعنی غذایی که با گوشت مرغ یا گوسفند باشه)

آبو (آب)

عدیس (عزیز)

آلوده (آلوچه یا در واقع خاله آزی)

عله(علی در واقع هم اسم علی رو اینجوری صدا میزنی و هم وقتایی که میخوای از جات بلند شی ابنو میگی )

آله (خاله)

عمو (عمو)

عمه(عمه)

دادا(دایی)

دوپ دوپ(توپ بازی)

بع بع (بع بعی بازی)

بدو بدو ( بدو بدو بازی)

داب داب (تاب بازی)

ببلو=babalo (تولد یا در واقع وقتی میخوای شمعی رو فوت کنی اینو میگی)

ببلو ببلو ببلوئه(شعر تولد تولدتولدت مبارک)اینو با ریتم میخونی

للام=lalaam (سلام)

انا=anaa (انار)

دیب(سیب)

بوله لا=bolelaa(پرتقال)

فعلا همینا یادمه بعدا باز بقیه شو می نویسم

دوستت دارم قندکمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله آزی
20 بهمن 92 12:25
جوووووووووووونم قربونت برم من عزییییییییییزم دلم برات هلاک شد قربون آلوچه گفتنات برم من کلووووچه ی شیرینم
مينا مامي سام
21 بهمن 92 1:41
خيلي بامزه حرف ميزني كوروش جان كلي خنديدم از كلماتش. اميدوارم هميشه شاد باشي بلبل من موهاتم خيلي باحاله.
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون خاله مینا جونم
رومینا
24 بهمن 92 8:49
قربون اون شیرین حرف زدنت بشم . ممنون از محبتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد