کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

رویش 5 دندون با هم

1392/11/17 10:53
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند شیرین من خوبی؟این روزا حال و روزمون تعریفی نداره آخه داری دندون درمیاری و خیلی اذیتی الهی برات بمیره مامان که دندونات اینجوری با هم داره در میاد و اذیت میشی پسر خوشگلمناراحتتا ماه 19 رویهم رفته 9 تا دندون دراوردی که در واقع 3 تاشو تو ماه 19 با هم دراوردی  حالا تو این ماه یعنی 20 پنج تا از دندونات دارن با هم در میان که خیلی هم دندونای سختی هستن: دو تا آسیاب بالا و پایین سمت چپ _ دو تا نیش بالایی _ و یه دونه پیش سمت راست پایین اون آخری زده بیرون و از همه راحتتر بود ولی 4 تای دیگه خیلی دارن سخت میان الان دو هفته هست که باد کردن و زیر لثه هاتن ولی نمی دونم چرا نمیان بیرون تا راحت بشی تو هفته ای که گذشت شبا خیلی بیدار میشدی و سه شب اصلا نه خودت خوابیدی و نه منخمیازهخیلی کلافه بودی و تنها راه آروم شدنت اینه که من بغلت کنم و رات ببرم بغلدیگه از کت و کول افتادم و کمر و پاهام خیلی درد میکنهاوهناراحتایشالا زود زود دندونای خوشگلت در بیان و پسر نازم انقدر دیگه اذیت نشهفرشتهخیلی دوستت دارم  بوس بوسقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آزی
18 بهمن 92 22:58
پس کو عکس کلوچه؟؟؟ من عکس می خواااااااااام
مامان ملی و کوروش
پاسخ
باشه آلوچه عکسم برات میزاریم البته اگه من به مامان فرصت بدم
مرجان مامان آران و باران
19 بهمن 92 8:28
سلام عزیزمم ببخشید دیر اومدم پیشتون دوست خوبممممممممممم وایییی دقیقا میدونم چی میگیییییییییییییییی امان از دست این دندوننننننننننننن ببوس گل پسرووووووووووو
مامان ملی و کوروش
پاسخ
خواهش میکنم مرجان جون ما از شما توقعی نداریم خانوم با این همه مشغولیتی که دارید ایشالا همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد