کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

زندگی بدون اینترنت ما

1392/8/16 0:40
1,536 بازدید
اشتراک گذاری
سسسلاااام آخ خدا چقدر بدون نت سخت می گذره به من،دلم باز شد الان که دارم این پستو مینویسم ساعت 12شبه و ملی گلم و آقا کوروش تازه خوابشون برده منم از فرصت استفاده کردم و بعد از دو ماه و اندی جدایی از نت اومدم اینجا تا دلم باز شه،اول از همه از محبت همه دوستای گلم که برام پیغام گذاشتن و جویای حالمون بودن تشکر کنم ، همتون دوست دارم و دلم برای وبلاگای تک تک شما تنگ شده،تو اولین فرصت حتما میام تا عکسای وروجکای نازتونو ببینم:-* ماجرای غیبت طولانی ما از این قراره که: جونم براتون بگه بعد از اسباب کشی نت ما قطع بود تا کم کم تو خونه جدید جا افتادیم و برای وصل مجدد اقدام کردیم ولی از قرار معلوم خط تلفن جدید امکانات نت نداره و به ما گفتن باید درخواست بدین از 1هفته تا 1ماه ممکنه طول بکشه،خلاصه سرتون درد نیارم هفته ها همینجور اومد و رفت ولی از امکانات خبری نشد که نشد،الانم بنده از زور بی اینترنتی به تلفن همراه و بسته های رویایی پناه اوردم که انصافا سرعتشم بدک نیست،ولی با این صفحه کوچولو چشمای آدم کور میشه ولی خب کاچی به از هیچی. خلاصه دلیل نبودن ما این بود امیدوارم دوستای گلی که نگران ما بودن ببخشن و از ما خرده نگیرن<3 از این به بعد سعی میکنم بیشتر بیام و تو پستای بعدم از جوجوهام عکس جدید بزارم. کوروش تو این دو ماه خیلی فرق کرده بخصوص از نظر تواناییهای بدنی و ذهنی و ملینا هم حسابی قد کشیده و بزرگ شده;-) بازم از محبت تک تک شما سپاسگزارم و خالصانه دوستون دارم. نی نی های گلتونو میبوسم:-* خدانگهدار همگی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:34
عزیزم خوشحالم که لاخره امدی دل ما هم برات تنگ شده بود
عزیزم من اپم بدو بیا


ممنون زهرا جون حتما میام ولی نمی دونم چرا نمیشه براتون نظر بزارم(ناراحت)ا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 13:25
خدا رو شکر که مشکلت بر طرف شد دلم براتون تنگ شده بود


مرسی زهرا جون ما هم همینطور
رومینا
17 آبان 92 19:25
چقدر خوشحال شدم که پست جدید رو دیدم . هر روز به وبت سر میزدم ولی خبری ازتون نبود دلم برای کوروش عزیز و ملینا عزیز و خودت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تنگ شده زودی با عکسهای جدید بیاید. فقط منتظرمون نزار. دیگه دلمون اب میشه هااااااااااااا
مامان مهدیس و ملیسا
7 آذر 92 12:40
سلام عزیزم ما برگشتیم خوبید خوشید چخبراااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 7:11
اپم عزیز دلم
منا(مامان کورش)
28 آذر 92 4:49
سلام عزیزم دل من وکورش خیلی براتون تنگ شده بود
فاطمه(مامان متین)
9 دی 92 15:39
ما که منتظرتونیم همیشه میام سر میزنم ولی میبینم تغییری نکرده دلمون حسابی تنگ شده
مرجان مامان آران و باران
23 دی 92 0:17
به به خوش اومدی عزیزمممممممممممممم
مامان ایلیا
23 دی 92 4:14
سلااااااااااااااام.بهههههههه بهههههههههه.خوشحالم که بالاخره اومدید.ملینا جون و کروش جونم رو ببوس.دلمون براتون تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد