کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

اولین سفر نوروزی من2

1392/1/24 13:42
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام توی این پست مامانی عکسای هفته ی دوم سفرمون رو برام می زاره لبخند با هم می بینیم:

قندک

بالاخره رسیدیم خونه ی عزیز خوبم تو اتاق آزی طبق معمول دارم از در و دیوار بالا میرمشیطان

 

قندک

بفرمایید ماستچشمک

 

قندک

من و خاله ی مهربونمماچ

 

قندک

تیپ زدم بریم عید دیدنی دایی حمیدمژه

 

قندک

خونه ی عمو مهدی بازم رفته بودم عید دیدنینیشخند

 

قندک

عروسی مهران پسر عمه ی مامانی و پسر خاله ی باباییهورا

 

قندک

بازم تیپ زدم برم مهمونی چه حالی می کنم همش ددراز خود راضی

 

قندک

اینجا هم رفته بودیم پارک لاله ی تهران بابایی منو برد جای وسیله های بازی و حسابی بازی کردم ول کن نبودمنیشخند

 

قندک

پارک چیتگر روز دوازدهم-ما به جای سیزده بدر رفتیم دوازده بدرخنده

 

قندک

بابایی بازم داره سیخ سیخی می کنهلبخند

 

قندک

من - مامان - خاله آزیماچاین برای خاله جونم بود

 

قندک

هوا خیلی گرم شد مامانی هم منو لخت کرد

 

 

قندک

بازم تو هوای پاک لالا کردمخواب

 

قندک

روز سیزده ما برگشتیم مشهد لبخندمن و ملینا جون تو ماشین داریم شیطونی می کنیمشیطان

 

 تا پست بعد بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آزی
27 فروردین 92 13:23
کولووووووووووووووچه ی من الهی که من قربون اون نگاه های خوشگلت بشم بی شرف دلم واسه ت یه ذره شده به خدا عاشقتم ماه قشنگ خاله آزی



منم دلم براتون تنگ شده خاله ی جونم بیا پیشم[
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد