کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

اولین سفر نوروزی من 1

1392/1/21 9:05

طبیعت زیبای ماسوله

سلام بر همه ی عزیزان و دوستان گلم سال نو مبارکقلب من برگشتم با یه عالمه عکس خوشگل و ماجراهای خوب که از اولین سفر نوروزی من به یادگار مونده اول از همه بگم این طولانی ترین ددر زندگی من بود (دو هفته) بعد از برگشتن از این ددر توپ حسابی بی قرارم و اصلا نمی تونم توی خونه بند بشمناراحت بیچاره مامانی حالا با من چه کنه؟سوال

جاتون خالی من بهمراه مامان و بابا و ملینا و عزیزجونم و باباجونم و عمو مسعود و زن عمو آتنا رفتیم بابلسر و دو شب اونجا موندیم من که برای بار اول بود تو عمرم یه عالمه آبه رو تو یه جا میدم عاشق دریا شده بودم فقط حیف که آبش سرد بود و نتونستم آب بازی کنم ایشالا تابستون بازم برم دریا و یه دل سیر آب بازی کنم چشمکتا بابایی منو میبرد لب دریا دست و پا میزدم و دلم می خواست بپرم تو آب خوشمزهخلاصه بعد از دو روز رفتیم سمت رامسر ویلای بابا اصغر جونی و سه روزم اونجا بودیم هوا حسابی خوب بود و خدا رو شکر تونستیم از طبیعت استفاده ی کافی ببیریملبخند

بعد ما از  عزیز جون اینا جدا شدیم و بسمت روستای ماسوله رفتیم تا بعدش بریم تهران قرار بود توقف چند ساعته داشته باشیم ولی به دلیل اینکه شب به ماسوله رسیدیم و حسابی خسته بودیم یه شب اونجا خوابیدیم و فردا نزدیکای ظهر بعد از دیدن طبیعت و خونه های زیبای ماسوله بسمت قلعه رودخان رفتیم تا اونجا رو هم ببینیم آخه همه از اونجا تعریف می کردن و دوست داشتیم ببینیم چه جور جاییهسوالالحق و والانصاف جای قشنگی بود و طبیعتش فوق العاده زیبا بود ولی پیاده روی زیادی داشت تا به قلعه برسیم برای همین ما تا بالا نرفتیم و برگشتیم آخبعد بسمت تهران رفتیم و ساعت 1 شب رسیدین خونه ی عزیز اینالبخندیکهفته هم تهران بودیم و دید و بازدید از اقوام و عروسی مهران پسر عمه مامان(پسر خاله بابا) و عیددیدنی و تفریح و رفتن به چیتگر و..... حاصل 1هفته موندن تو تهران بود لبخنددر مجموع سفر خیلی خوبی بود جاتون خالیچشمک

اینم عکسای یادگاری از اولین سفر نوروزی من:

قندک

تو جاده در حال رفت فقط با خوراکی سرگرم میشدم و اصلا حاضر به نشستن توی صندلی خودم نبودم

نزدیکای سال تحویل تو چشمه علی توقف کردیم و ناهار خوردیم و چون چند دقیقه به سال تحویل مونده بود همونجا وایستادیم تا سال تحویل بشه

بازم بخور بخور برای اولین بار تو زندگیم مزه ی بستنی رو چشیدم خوشمزه

ملینا یادم داده بزنم قدش دستمو بالا می برم تا ملی بزنه کف دستم

عیدی من از طرف مامان - بابا جونم هم برام یه خرس طبل زن گرفتهمژه

بابلسر ما مشغول بازی مامان مشغول خریدنیشخندبابایی=کلافه

از لحظات کمیابی که تو صندلیم بند می شدم البته تو خواب

خرگوش کوچولو

بازم در حال خوردنخوشمزه عاشق آب هویجم

قندک

هتل رامسر این دو تا آقای هنرمند همه رو مجذوب خود کرده بودن منم همین جور بهشون زل زده بودمتعجب

سفره ی هفت سین سنتی هتل رامسر

قندک        خب اول ضدآفتابمو بزنم آماده میشیم برای رانندگیعینک

آماده اید؟کمربندا رو ببندین سفت بشینید که رفتیمچشمک

حالا وقت مطالعه ستیول کوروش:لالی لالی لالی

این عکسا مربوط به هفته ی اول سفر ما بود عکسای تهران و هفته ی دوم رو ایشالا تو پست بعدی مامانی برام می زارهلبخند