کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

من عاشق گوشی تلفنم

1391/10/26 15:48
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام من اومدم

حالا میخوام از شیطونیهای تازه براتون بگم:

من عاشق گوشی تلفن هستم حالا فرقی نداره تلفن همراه باشه یا بیسیم خونه هرچی باشه قبوله اولین کاری هم که میکنم اینه که میزارمش تو دهنم تا ببینم چه مزه ایه:

 

من و تلفن

 

بعدش میزارم دم گوشم تا ببینم صدایی ازش بیرون میاد تا الو کنم:

 

الوووووووووو

 

خلاصه که اگه گوشی رو ببینم و بهم ندن کولی بازی در میارم و هرجوری شده بدستش میارم یا با نگاهای معصومانه به هدفم میرسم:

 

فدات

 

یا اینکه سرو صدا راه میندازم و با کولی بازی و قلدری به نتیجه میرسم. ما اینیم دیگهنیشخند

کوروش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیارش
16 بهمن 91 9:43
عزیززززززززززززمممممممممممممم
ماشا الله
خدا واستون نگهش داره
با افتخار من هم لینکتون می کنم



ممنون مامان کیارش جون خدا کوچولوی شما رو هم براتون نگه داره بوسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد