کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

قندک مامان

اولین شب یلدای من

1391/10/2 13:08
378 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستای گلم امسال شب یلدا مامان وبابا و ملینا خیلی از سالای پیش خوشحالترن چون من کنارشون هستم.امسال به دلیل مصادف شدن شب یلدا با پنجشنه ما تونستیم شب یلدا رو کنار عزیزجون و باباجون باشیم چون اونا مشهد بودن خلاصه جاتون خالی بود شیرینی و انار و آجیل و.......حسابی بخور بخور بود هرچند من نتونستم از همه ی خوراکی ها میل کنم و به همون انار و شیرینی قانع بودم. بعد از خوردن انار صورت خوشگلم حسابی گل گلی شده بود. ملینا جونم که حسابی ترکوند با رقص و حرکات زیمناستیک به همه حال داد. بعد از تموم شدن مهمونی و برگشت به منزل من که حسابی شیطون شده بودم نمی خواستم بخوابم و موقع خواب مامانی رو حسابی سرکار گذاشتم. شب تا صبحم با اجازتون فکر کنم از دل درد نق زدم و خلاصه طفلک مامانم تقریبا تا صبح بیداربود. مامانی ممنونم که مواظب منی و شبا نمی زاری تنها باشم و باهام همدردی میکنی.

شب یلدای همگی مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
2 دی 91 13:44
سلام وبلاگ شما را دیدم مطلب و قالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید و بالا رفتن آمار میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی همه وبلاگ نویسها هستند ضرر نمیکنی
http://fabner.net


ممنون از اطلاع رسانی شما موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد