کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

حرفای بزرگونه از یه دهن کوچولو

1393/4/28 13:15
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم خوبی خوشی؟ این روزا بلبل زبونیات زیاد شده ماشالا هر روز که می گذره چیز تازه ای یاد می گیری و حرفای گنده گنده میزنی که من و ملینا رو متعجب می کنیتعجب 

تو این پست می خوام از حرفای بزرگونه ای که از یه دهن کوچولو و خوشگل در میاد بنویسم برات:

  1. یه روزداشتم خیاطی می کردم اومدی نگاهم کردی گفتی :مامان جون با دقت! گفتم چی؟ آخه شک داشتم که درست شنیدم باز گفتی با دقت! قربونت برم که می فهمی بعضی کارا باید با دقت انجام بشه مثل خیاطیبوس
  2. کوروش : مامان جون بیا بازی کینم یه بازی عالیییییییییی!
  3. کوروش : مامانی بیا بازی! مامان: کوروش بیا بریم تو اتاق اونجا خنکتره. کوروش: نه دیگه اینجا دیگه( با یه اخم شیرین و خواستنی)
  4. کوروش: مامانی بابایی می خوام بابای آبی! کلا هر چیزی که خیلی برات دوست داشتنی باشه با صفت آبی اسمشو می بری! بابای آبی! بستنی آبی! ماشین آبی!
  5. مقنعه ملینا رو سرت کردی صداتو نازک کردی و گفتی: سلام خوبی؟ بعد با صدای خودت گفتی: ملینا!
  6. چیزی که خیلی زیاد بخوای از صفت قلمبه(المبه) استفاده می کنی! پلو المبه می خوام! هلو المبه می خوام!
  7. یه روز ملی پیله کرده بود بهت تا بوست کنه تو هم کلافه شدی نمی خواستی بوس بدی گفتی: ملینا بروووووووووووووو! ملی گفت:نمی رم! گفتی: باید بریییییییییییی!
  8. وقتی از چیزی خوشت بیاد میگی:مامان جون نگاش کن آخییییییش!
  9. دنبال چیزی میگردی میگی: مامانی کجاستش! بعد که پیداش کردی میگی: اینجاستش!
  10. وقتی یه جاییت زخم میشه یا درد میگیری میگی: مامانی دشتم اوخی شد! این اوخی هات منو کشتهبوس
  11. وقتی غذاتو خوردی میگی:الهی شکر دشت شما درد نکنه!
  12. وقتی چیزی رو بخوای برای بدست اوردنش دلبری میکنی میگی:آقاااااااااا! منم لواشک دیده!
  13. یه شب تو خیابون بودیم گفتی: مامان جون ساعت چنده؟ گفتم: یازده! گفتی: نه دو! گفتم:یازده الان وقت خوابته! گفتی: نه دیده وقت شعر خوندنه!
  14. عاشق خوندن آهنگی وقتی ضبط روشن میشه تو پا به پاش میخونی و کم نمیاریخندونککوروش: دختر بندری ........... تی ام بکس (در حالی که دستشو به علامت تی ام بکس بالا برده)

حالا عکسای خوشگلت:

ک

این متر بیچاره من بود که توسط کوروش خان و یک عدد قیچی پاره شد!

 

 

;

لم دادی رو مبل داری توپ پنیر گردویی میخوری

 

ک

یخچال!وسیله مورد علاقه کوروش و دم در یخچال مکان مورد علاقه اش

 

ک

 

ک

کوروش !آقا کوچولو

 

ک

ک

خوراکی محبوب کوروش بستنی!

 

ک

از معدود لحظات بیهوش شدن بدون کتاب داستان

 

ک

اینم علامت تی ام بکس

 

ک

یه روز تعطیل بر فراز کوههای آب و برق

 

ک

ک

ک

ک

گروه موسیقی کوروش برگزار میکند

 

ک

ک

قربون قشنگیات برم منمحبت

 

فعلا تموم شد تا پست بعد بدرودبای بای

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان مصی
29 تیر 93 1:42
همه چیز عالی بود. خوشمان آمد!
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون دوستم
مامان مهراد
29 تیر 93 10:16
وای وای چه پسر شیرین زبون و نازی... می خوام بگیرم بچلونمت جوجویی عاشق اون عکست با پیراهن بابایی شدم خیلی شیرین شدی...
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
مامان مهری
29 تیر 93 10:17
راستی مامان مهربون توپک پنیری رو خودت درست می کنی؟؟؟؟ برای این موش کوچولو ضرر نداره؟؟؟؟ آخه مهراد هم عاشق پنیره. تولد پرنسس خانوم هم مبارک
مامان ملی و کوروش
پاسخ
آره عزیزم خودم درست می کنم برای چی ضرر داشته باشه خیلی هم عالیه از پنیر و نون ریزه شده و نعنا و گردو آسیاب شده درست میشه براش درست کن خیلی عالیهاز تبریکت هم ممنون
مينا مامي سام
29 تیر 93 18:05
واااي عكسات هميشه عاااالين. عاشق اون عكسشم كه لم داره رو مبل. عزززيززم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مرسی مینا جونم محبت داری گلم
رومینا
31 تیر 93 0:38
عاشق حرف زدنتم عزیز دلم کوروش جونم یه دنیا دوستت دارم هزار ماشالله چه قشنگ و شیرین حرف میزنه .
مامان ملی و کوروش
پاسخ
وای خاله جونم قربون قلب مهربونت برم من خیلی دوستت دارم به خدا
مامان نگار
31 تیر 93 9:13
جالب بود
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون دوست خوبم
پگاه مامان آرتین
5 مرداد 93 13:46
عزیزم عکسا عالی بود وپسرم آخر دلبریه.چه مظلوم خوابیده ببوسش عشق منو.تشریف آوردید خدمتتون باشیممممممممممممم ممنون پگاه مهربونم شما هم ایشالا اومدی مشهد خبرمون کن دیدار با شما باعث افتخارمونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد