کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

کوروش غلت میزنه

1391/8/2 16:17
304 بازدید
اشتراک گذاری

قند شیرینم چند روزیه که شما تلاش زیادی برای غلت زدن می کنی و دلت می خواد همش غلت بزنی البته از چند هفته پیش در حال تلاشی ولی جدیدا تند و تند غلت میزنی و این کارو با خواست خودت انجام میدی و نه اتفاقی. دوست دارم در تمام مراحل زندگی انقدر پر تلاش باشی و هیچ وقت از شکست خوردن نا امید نشی . به راستی اگه همه ی ما انسانها مثل بچه ها بودیم چه خوب بود با وجود سختی ها و موانع دست از تلاش و کوشش بر نمی داشتیم و تا وقتی به هدفمون نمی رسیدیم نا امید نمی شدیم. گاهی با دیدن تلاش و جنبش تو تلنگری در ذهنم وارد می شه  و با خودم فکر می کنم چرا ما انسانها دلیل ناکامی های خود را در خود جستجو نمی کنیم و همش دنبال مقصری برای شکستهامون هستیم. به امید روزی که درک و آگاهی بالا در وجود همه ی آدمهای زمین رشد کنه و پویایی و تلاش جزئ از زندگی ما باشه.

اینجا برای غلت زدن خیلی تلاش میکردی ولی من فقط ازت فیلم گرفتم و از غلت زدنت عکس نگرفتم:

قندکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آیدین
2 آبان 91 12:44
ماشاالله عزیزم سعیتو بیشتر کن تو میتونی
همراز مامان ایلیا
8 آبان 91 15:56
وای چه جیگری شده این کوروش گلمون.خاله فدااااااااااااششششششششششش نازشو بخورم خدا حفظش کنه
Khale Azi
16 آبان 91 20:46
jooooooooone Delam Khale Ghorbounet Bere Ke Inghadar Bozorg Shodi
رومینا
25 آبان 91 10:31
ماشالله خیلی جیگر و خواستنی هست من عاشق اسمش هستم دوست داشتم اسم رادوین رو کوروش بزارم ولی نشد من لینکتون میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد