کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

عشق به هنر

1393/4/16 16:30
696 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا چند بار برات نوشتم که چقدر عاشق نقاشی و هنری عاشق خمیر بازی و خلق یه اثر هنری با دستای کوچولوی خودتتتت..........

تازه عشق به موسیقی و ساز و آواز و رقص هم بهش اضافه کن تو اصلا ذاتت هنرمنده محبت 

انگار خدا گوهر وجودتو با هنر و احساس در آمیخته یا یه حس قوی و نگاه عمیقی به اطرافت می نگری و گوش میدی و خلق میکنی آنچه در اعماق وجودت ریشه داره جالبه که تو این خلق کردنات هیچکسی دخالت نداره و ما همگی ناظر این هنر نمایی ها هستیم.

هنرمند کوچک نگاه کن:

ک

ک

ک

ک

ک

ساعتها مشغول نقاشی و خمیر بازی هستی و جیزهای مختلفی میسازی مثل هواپیما-الاکلنگ -توپ -جوجه - آدم - ماهی -مار - ............. خیلی چیزا که یادم نمیادش وقتی میسازی میای نشونم میدی میگی مامان جون هواپیما بعد تو خیالت میبریش هوا و صداشو در میاری و باهاش بازی میکنی

هنر مند کوچولوی من دوستت دارم و از خدای بزرگم می خوام این قدرت و جرات که در وجودت سرشاره و توسط اون میتونی حالتو خوب کنی  همیشه همراهت باشه

دوستت دارم نشونه ی خدا

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان نگار
17 تیر 93 9:56
خیلی باهوشی .آقا کوچولو
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون خاله جونم
پگاه مامان آرتین
18 تیر 93 14:40
عزیزم امیدوارم پیکاشو بشی.نقاشیات خیلی قشنگههههههههههههه
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مرسی خاله جون بوس
رومینا
19 تیر 93 10:18
خیلی بامزه مداد گرفته به دستش . الهیییییییییییییییییییی عزیز دلم کوروش جونم واسه خودت پیکاسو شدیااااااااااااااااااااااااااااااااا احساس میکنم که خیلییییییییییییی استعداد خوبی داره مامانی
مامان ملی و کوروش
پاسخ
آره رومینا جون واقعا میل به هنر تو خونشه
مامان مهراد
19 تیر 93 11:43
الهی جیگر طلایی ... فداش بشم که خیلی جدی نشسته و داره نقاشی می کنه.
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
مامان مهری
19 تیر 93 11:47
خوش بحالت کوروشی. یه آبجی گل مثل ملینا خانوم داری... حس می کنم بخاطر وجود یه هم بازی، یه هم زبون و یه خواهر کوروش خیلی از بچه های ما جلوتره.... بلاخره درس خوندن و نقاشی کردن خواهرشو میبینه و علاقه مند میشه... این تقدیم به ملینا جون
مامان ملی و کوروش
پاسخ
کاملا درسته مهری جون کوروش خیلی خوش شانسه که خواهر خوبی مثل ملینا داره
خاله آزی
21 تیر 93 20:01
یعنی من عاشق این فیگورت موقع نقاشی کشیدنم انگار اگه دراز نکشی اصلا" نمی تونی چیزی روی کاغذ بکشیا! قربونت برم من کلوچه ی شیرینم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
آره خاله جون اصلا بدون دراز کشیدن نمی چسبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد