کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

25 ماهه شدنت مبارک

1393/4/9 16:37
373 بازدید
اشتراک گذاری

قندکم سلاممحبت اول از همه 25 ماهگیت مبارکniniweblog.com

پسر خوشگلم داری هی بزرگ و بزرگتر میشی و من ناراحتم چون خیلی زود میگذره و دوست دارم بیشتر از لحظه های کودکیت استفاده کنم آخه این روزات خیلی خیلی شیرینه حرف زدنات و بازیگوشیات و کارای عاقلانه و با فکرت که گاهی ما رو متعجب میکنی همه ی اینا منو روز به روز عاشق تر میکنه عشقم دوستت دارم niniweblog.com

حالا برات بگم از پیشرفتت تو همه چیز از وقتی رفتیم تهران ناگهان تحول عظیمی در حرف زدنت رخ داد و به طرز شگفت انگیزی شروع به چلچلی کردی البته خیلی وقته که حرف میزنی ولی الان کاملا واضح مفهوم خودتو می رسونی وقتی بعد از دو هفته برگشتیم مشهد بابایی شوکه بود که چطوری تو این مدت به حرف افتادی مثل بلبل حرف میزنی و حتی شعرایی که قبلا شنیده بودی رو از حفظی و با خودت زمزمه میکنی خیلی بامزه میخونی با یه حسی که آدم دوست داره فشارت بده

تازگیا در گوشی حرف میزنی وقتی میخوای کسی حرفاتو نشنوه میای نزدیکم دهنتو میاری کنار گوشم شروع میکنی به در گوشی حرف زدن منم میگم اه خوب راست میگی بعدش با هم میخندیم و من بغلت میکنم و بوست میکنم

موبایل بنده شده اسباب بازی جنابعالی تا من میرم طرفش انگار هووته میپری ازم میگیری و میگی :پاستا! چرا پاستا بزار بگم برات

جریان از این قراره که یه کلیپی از وایبر برام اومده بود که نی نی دوستم داشت پاستا میخورد و مامانش میگفت چی میخوری اونم میگفت پاستا! تو عاشقش بودی و همش دوست داشتی تماشا کنی و برای همین میگفتی پاستا بزار از اون موقع اسم گوشی من شد پاستا!خندونک

حالا به زور گوشی رو باید ازت بگیرم نمیدی که نمیدی من بیچاره اصلا رنگشو نمی بینم یا دست توست یا ملی!با انگشتای کوچولوت صفحات رو رد میکنی و بازی میاری میگی مامان جون پو بازی! یا فیلم میبینی

قفلم که قربونش برم کارساز نیست با مهارت تمام بازش میکنی فکر کنم میخوای هکر شی!niniweblog.com

دیگه بگم برات قلدری شدی در حد تیم ملی تو پارک بچه ها رو میچلونی البته بیشتر مواقع اگه بهت زور بگن میزنی ولی گاهی هم تا یکی میاد طرفت یه حمله تدافعی میکنی انگار فکر میکنی همه میخوان اذیتت کنن بچه های بزرگتر از خودتم میزنی سوتبزن بهادری شدی برای خودت پسر. دیشب برات گفتم نباید الکی بچه ها رو بزنی اگه زدنت بزن ولی خیلی بیخیال از کنارم رد شدی و انگار نه انگار منم اینجوری بودمعصبانی

همش میگی مال منه هر چی نظرتو جلب کنه مال توست و کلی باهم بحث داریم تا بفهمی همه چیز مال شما نیست احساس شدید مالکیت داری قربون تو برم که داری شخصیت و هویت خودتو پیدا میکنی قندکمبوس

هر چی تو تبلیغا میبینی یا تو کتابا میگی می خوام می خوام دوبار پشت هم میگی بستنی می خوام می خوام! توپ می خوام می خوام!ووووووووو  کلا همه چیز می خوای دیگه ! وقتی یه چیزی نمی خوای میگی:نخوام ! بامزه من

مامان جون مامان جون از دهنت نمی افته با این صدا کردنات منو دیوونه کردی از بس با نمک میگی نمی تونم  از جواب دادن به خواسته هات طفره برم به خدا

اگه از طرز نگاه کردن یا اظهار نظر کسی نسبت به خودت و کارات خوشت نیاد دستتو مثل تفنگ طرفش میگیری و میگی دوف دوف یعنی یه جورایی نابودش میکنیniniweblog.com

دیگه اسم ملی رو کاملا درست ادا میکنی و اسم خودتم از اوتی به اولوس ارتقا پیدا کردهniniweblog.com

عاشق خمیربازی و نقاشی هستی با تکه های خمیر خودت بدون کمک هواپیما میسازی و باهاش بازی میکنی تو هوا راش میبری و صداشو در میاری یا الاکلنگ درست میکنی و عروسکای ریزتو میزاری روش جالبه که هیچکی بهت خط نمی ده و از ذهن خودت میسازی باهووووووووووش خیلی چیزا ساختی الان یادم نمیادniniweblog.com

قندکم عکسای جدیدتو نتونستم آماده کنم ببخشید ولی از قبل چندتا عکس هست که میزارم تا سر فرصت عکسای تهران و جدید رو بزارم

دوستت دارم خیلی زیاد جیگر طلای شیرینمniniweblog.com

ک

داری با عزیز نخود پاک میکنی

ک

ک

عزیز بهت گفت برو برای خودت یه کاسه کوچولو بیار رفتی از تو کابیت اینو اوردی کوچولو ترین کاسه موجودخنده

 

ک

دست آخرم که همه نخودا رو ریختی زمینو کاسه شو گذاشتی رو سرت دست گلت درد نکنه

بعدا یه عالمه عکس دارم برات که از دیدنشون کیف کنی خوشگلم فعلا بای

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان نگار
10 تیر 93 8:39
آفرین به این پسر باهوش.خیلی گلی آقا اولوش
مامان ملی و کوروش
پاسخ
وای خاله جون دقیقا مثل خودش صداش کردی
پگاه مامان آرتین
11 تیر 93 13:28
عزیزم چقدرکارات بامزست.فدای تو خوشگلمممممممممممم.مامانی ببوسشونننننننننننن
مامان ملی و کوروش
پاسخ
مرسی پگاه عزیزم
رومینا
11 تیر 93 16:31
قربون اون همه شیرین کاریات بشم که هر چی میخونم سیر نمیشم . مامان جون واقعا تو خونه ما که گوشی من داغون شده تا الان هم داره کار میکنه به خاطر اینکه نوکیااااااا بوده وگرنه هر مارک دیگه ایی بود الان دخلش درومده بود . رادوین نمیدونی که چه بلاهایی سرش میاره جذات نداریم حرف بزنیم جیغ هایی میزنه که فراریمون میده
مامان ملی و کوروش
پاسخ
جیگر رادوین گلم با دست گل به آب دادناش همه کاراشون شیرینه حتی خرابکاریاشون
مامان مهراد
19 تیر 93 11:59
الهی فداش بشم قومبولی ببین همه نخود ها رو چجوری پخش زمین کرده یه حس های تو خون پسراست. تفنگ بازی و حس مالکیت و بزن بهادری. البته مهراد من سومی رو اصلانداره و کلی هم خجالتیه...
مامان ملی و کوروش
پاسخ
دقیقا مامانی یه حسایی مربوط به پسرا میشه و کلا با دخترا خیلی فرق دارنمن ملی رو راح تر قانع می کردم ولی این آقا
یاسمین
29 تیر 93 18:30
واییییییییییییییییییییییی چه وبلاگ قشنگی من چند وقت هی به وبلاگ شما سرمیزنم اگه وقت کردین به وبلاگ منم سر بزنین
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون دوستم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد