کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

فرار از خواب

1392/11/8 10:02
301 بازدید
اشتراک گذاری

ک

سلام پسرکم احوالت چطوره؟این روزا خیلی شیطون بلا شدی و همش دوست داری با یه نفر بازی کنی همه هوش و حواست دنبال بازی کردنه تا اونجایی که حتی حاضر نیستی بخوابی و موقع خواب بعدازظهر و شب از خوابیدن فرار میکنیبامن حرف نزن

تقریبا یه هفته ای بود که مشکل خوابت خیلی بیشتر شده بود طوری که بعدازظهر یا با گریه و دادو قال میخوابیدی یا خوابیدن رو انقدر به تعویق می انداختی که باعث دردسر دیگه ای میشد و با دیر خوابیدت برنامه ی خواب شب هم بهم می خورد تا اینکه تصمیم گرفتم دیگه جلوی فرار تو بگیرم و برای خواب قانون بزارمبازنده اوایل مقاومت میکردی و خیلی گریه می کردی که ولت کنم بعداز ظهرا تا میبردمت تو اتاق داد و بیداد میکردی و میگفتی :نه نه و بعدشم ملینا رو صدا میزدی که بیاد میانجیگری کنه.تا ملینا میومد تو اتاق میچسبیدی تو بغلش و دیگه تو بغل من نمیومدی سرتو رو شونش میزاشتی و ملی رات میبرد و خوابت میگرفت. خمیازهطفلک ملینا دستاش ضعف میرفت تا میومد بزارت تو بغل من باز میزدی زیر گریه و میچسبیدی بهش و ملی هم تحمل میکرد تا خوابت سنگین بشه.

شبا هم تا چراغا خاموش میشد داد میزدی که نه نه اونه! یعنی روشنش کن ولی دیگه فایده ای نداشت چون باید میخوابیدی چند روزی سر و صدا ها ادامه داشت تا اینکه فهمیدی مقاومت بیفایده است و باید قوانین رو رعایت کرد و گریه زاری کاری از پیش نمی بره. حالا دیگه عادت کردی و تا میگم وقت خوابه میخوام چراغا رو خاموش کنم یه کم غر میزنی و بعد سرتو میزاری رو شونم و میخوابی.خوابتازگیا هم عروسک خرسیتو بغل میکنی و با اون میخوابی بهش میگی:EDI(خرسی)

قربونت برم امیدوارم از دست مامانه(منو مامانه صدا میکنی) ناراحت نشی آخه این قوانین اول از همه برای آرامش خودته و بعد برای همه ما. لبخند

دوستت دارم پسر عاقل و حرف گوش کن من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رومینا
8 بهمن 92 14:17
خاله آزی
13 بهمن 92 0:21
ای جووونم الهی قربون ملینا جونم بشم من که مامان شده واسه ی کلوچه م عاشقتم ملینا
مامان ملی و کوروش
پاسخ
خواهر جون منه دیگه
مامان نگار
16 بهمن 92 8:33
خیلی بچه های نازی داری خدا برات نگه داره .ممنون که به ما سر زدی .منم پیش شما میام
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون مامان نگار مهربون خوشحال شدم به ما سر زدی
مينا مامي سام
21 بهمن 92 1:42
افرين به اين مامي با اقتدار آخ شرمنده مون نکن بابا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد