کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

کوروش ماستی

1392/5/2 10:39
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل من این روزا زیاد با اسباب بازیهات سرگرم نمی شی انگار که برات تکراری هستن و زیاد جذابیتی ندارن عوضش یه چیزایی خیلی خوب سرگرمت میکنه میگی چی؟ خودت نیگا کن:

کک

آره درسته یه کاسه ماست سرگرمی خوبیه تا برای دقایقی نه چندان کوتاه شما سر جات بشینی و تکون نخوری و سرگرم بشی. نمی دونم این کاسه ی پر از ماست چی داره که انقدر برات جالبه سوالوقتی انگشتای کوچولوتو تو کاسه فرو میکنی انگار که حس خوبی بهت میده با ماستا بازی میکنی و کم کم کل دستت تو کاسه می چرخه و کمی بعد از سز تا پا پر از ماست میشی. نمی دونم چی فکر میکنی و چی دستگیرت میشه از بازی با ماستسوال ولی می دونم هرچی هست خیلی برات لذت بخشه.قربون پسر کنجکاوم بشم من ماچمامانم که این جور موقع ها تند و تند ازت عکس می گیره تا وقتی بزرگ شدی ببینی چکارا می کردی و از دیدن خودت و کارات لذت ببری. دوتا عکس بالا فشرده ای از عکسای مامانه فشرده کردم تا راحتتر مراحل ماستی شدنت رو ببینی ولی خودم از عکسای پایینی از همه بیشتر خوشم اومدش

ک

ک

ک

قربون اون صورت ماستی تو برم من الاااااااااااااااااااااااااااهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
2 مرداد 92 10:54
ای جونم قربونت برم خیلی نازی خدا حفظش کنه من به نی نی شما رای می دم شما هم به ماهان ما رای بدید کد 779


ممنون خاله حتما
خاله آزی
3 مرداد 92 11:38
ای جووووونم قیافه شو نیگا پیرمرد قربون این شیرین کاریات برم من کلوچه ی خوشمزه ی خودم عاشقتم به خدا


پیرمرد به این خوش تیپی دیده بودی تا حالا پرفسوری هم گذاشتم چه شود
علی
3 مرداد 92 14:50
سلام عکس کورش جون را درست کردم شما هم حالا باید یکاری انجام بدید که ادرس وبم درج لینک عکس کنید اینم ادرس وبم http://yagot1000.niniweblog.com/page12.php
هلیا دخمل خوشگل
3 مرداد 92 18:12
فدات شم کورش ماستی من


خدا نکنه خاله جون
الهام مامان علیرضا
4 مرداد 92 18:48
خیلی ناز شده عکسات
نوش جونت خاله جونم
ماست خوشمزه بود؟


ممنون خاله جون علیرضا خان رو ببوس
مينا مامي سام
13 مرداد 92 12:17
واااي جونم به اين پسر. حالا خوردني شدياااا


چه جورم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد