کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

کلاس یوگای کوروش

1392/4/20 14:40
365 بازدید
اشتراک گذاری

کوروش جونم می دونی که وقتی تو شکم مامانی بودی من نه ماه تموم می رفتم یوگا ماهای آخر عملا کاری نمی کردم و بیشتر از انرژی اون فضا و همصحبتی با دوستای گلم استفاده می کردم ولی بودن تو اون محیط برام تجربه ی خیلی شیرینی بود.وقتی به دنیا اومدی همه از آرامش وجودت و اینکه یه حس خوب و آرومی به آدم میدی حرف میزدن.و این واقعیت داشت تو خیلی با نوزادای دیگه فرق داشتی خیلی آروم بودی و به ندرت گریه می کردی.خیلی عاقل بودی و به صداهایی که در اطرافت شنیده میشد به دقت گوش می دادی. وزنت خیلی خوب بود سرعت رشدت خیلی عالی بود خیلی زود راه افتادی (ده ماهگی )نسبت به محرکهای پیرامونت واکنشهای درستی می دادی. همین جوری که بزرگتر می شدی کارایی می کردی که من حیرت می کردم حرکاتی که تو کلاس انجام می دادیم رو میدیدم که تو با مهارت خاصی انجام میدی.وقتی خیلی خسته بودی اصوات رو به زبون می آوردی ذکر اوم رو بیشتر موقع هایی که خوابت میومد یا گرسنه بودی می گفتی.وقتی از چیزی عصبانی بودی حرکت شیر رو انجام می دادی. تنفسای پاکسازی رو هم وقتای خستگی و عصبانیت انجام میدادی که الانم همین جوریه.حرکت کوه رو خیلی زیاد انجام میدی و وقتی از رو این حرکت بلند میشی خیلی شادی و دست میزنی انگار به یه چیز خیلی مهم دست پیدا کردی. دیدن این حرکات برام جالبه البته خیلی از بچه های همسن تو یه سری از این کارا رو میکنن و این نشونه ی اینه که ما همه راههای رسیدن به شادی و آرامش رو از روز اول عمرمون بلد بودیم ولی متاسفانه خیلی زود اونارو فراموش کردیم و دیگه تکرارشون نکردیم.

دوست دارم همیشه تو رو شاد و سرحال ببینم و وقتی هم که بزرگ شدی ببینم که به خودت و سلامتی جسم و ذهن و روانت اهمیت می دی.به امید خدا

چند تا عکس از وقتایی که یوگا می کنی:

ک

حرکت شیر

 

ک

کوه که خیلی خیلی انجامش میدی

 

ک

حرکت گربه

 

ک

حرکت هشت نقطه

 

و خیلی حرکتای دیگه که نتونستم ازشون عکس بگیرم مثل دونده - پراساریتا_ کبری_ پیچ و.........

همیشه پویا و پرتلاش باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان علیرضا
20 تیر 92 14:55
آفرین به گل پسر پر تلاش

خیلی حرف ای هستی خاله


مرسی خاله جون دوستت دارم
پانی تم
20 تیر 92 15:07
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
Silver $parker
20 تیر 92 23:26
salaaaaam

MerC k b webam sar zadid

niniato0n vaghan nazan....

kheylo do0sedho0n daram....

khodaa vasat0on negah dare..

az tarafe man bebo0sidesho0n....


سلام دوست خوبم ممنون اومدی پیشمون امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
هلیا دخمل خوشگل
24 تیر 92 13:49
دوست عزیز ممنون از پیشنهاداتت خوشحال شدم بهم سر زدی بازم بیا


خواهش میکنم عزیزم حتما میام پیشت
مژده (مامان پردیس)
12 مرداد 92 9:42
ماشالله چقدر این گل پسر خوردنیه ...


مرسی خاله دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد