کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

قندک مامان

قرار با دوستای گل نی نی سایتی

1392/4/16 12:05
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته ی پیش مامانی با دوستای نی نی سایتی قرار داشت عصر ساعت 6:30 من و ملینا و مامانی رفتیم سر قرار. اولین نفری مامان روژین جونی بود که از همه زرنگتر بود. روژین خانوم خیلی جدی تشریف داشتن اصلا به من نمی خندیدقهر ولی تا چشمش به آروین جونی افتاد زد زیر خنده(ناقلا) آخه از وقتی تو شیمک مامانیش بود مامان آروین نشونش کرده بود. آروین پسر نازی بود خیلی خوشگل و تپلی بودقلب مامانشم که مثل همه ی مامانا ماه بود. ایلیا جونم که با مامانی و بابایی از کرج اومده بودن و مسافر بودن و الحق که خیلی زحمت کشیدن تو اون شرایط اومدن سر قرار. پردیس جونم که خیلی آروم و مظلوم بود مامان عاشقش شده بود. خلاصه به همه ما خوش گذشت فقط ما نی نی ها آخرای کار یکمی بداخلاق شده بودیم آخه حق داشتیم دیگه خسته بودیم چرا کسی ما رو درک نمی کنه؟

مامانی فعلا چند تا عکس بی کیفیت می زاره تا بعد از دوستاش عکسای خوب خوب بگیره بزاره:

اول از همه معرفی می کنم: از سمت راست به چپ ایلیا جونی_خودم _ پردیس جونی_روژین جونی_آروین جونی

ک

من خیلی خوشحال بودم و از اینکه بین این همه نی نی ناز بودم احساس خوبی داشتم و همش می خندیدم

ک

خوشحالیام لحظه به لحظه بیشتر میشد

ک

اینجا کم کم خنده تبدیل به جیغ شد

ک

ای خدا چقدر من امروز کیفورم(بقیه ی بچه ها رو نگاه کنید این شکلین=تعجب)

ک

حالا از شادی دست میزنم

ک      پردیس جونی هم کم نمیاره شروع میکنه به دست زدن

 

ک

نه بابا این از من ماهر تره چشمککجا رفتی کلاس رقص بگو تا ما هم بریمسوال

 

ک

اینم یه عکس با کیفیت تر از خاله مژده

ک

و البته این یکی هم.......

ملینا جونمم که خیلی پرتلاش بود حسابی به همه ی مامانا کمک می کرد و نی نی ها رو نگه میداشت با تک تک نی نی هه هم عکس انداخت که مامان میزاره تو وبلاگ خودش حتما برین ببینید.قربون خواهر مهربونم بشم الااااااااااااااااااهیقلب

 

این گزارشی بود از یه قرار به امید قرارای مهمتر و بیشتر با دوستان

خیلی دوستتون دارم بوسماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رومینا
16 تیر 92 18:44
چه کار خوب جالب کردید. کوروش جونم که خیلی جیگر و ناز نشسته


ممنون خاله
شلمان جون
16 تیر 92 23:38
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مرجان مامان اران
17 تیر 92 2:59
اخیییی چه خوب عزیزم
همیشه خوش باشیددد
نی نیسایتم پس هستیییییییییییییییییی
ببخشید دیر میام پیشتون عزیزمممم


مرسی خاله جون آره ما تو نی نی سایت روز و روزگاری داشتیم مثکه شما هم نی نی سایتی هستی؟
الهام مامان علیرضا
17 تیر 92 11:54
چه خوب که قرار گذاشتید
دیدار دوستان مثل دوپینگ می مونه
حالا تا مدت ها شادید

نمی دونستم ساکن تهران هستید؟!


عزیزم ما ساکن مشهد هستیم
محمد طاها
17 تیر 92 13:33
چشم می شه شما هم به کد 137 رای بدید
مامان امیرعلی گلی
17 تیر 92 14:14
وای چه روز خوبی داشتی با دوست جونیا ایشالله همیشه خوش باشی گلم


مرسی خاله جون شما هم همین طور
علی
18 تیر 92 15:11
سلام دست گل شما درد نکنه خوشحال شدم دیدن امیدوارم موفق باشی
مامي مينا سام
19 تیر 92 16:38
اميدوارم هميشه شاد باشيد و در حال گردش جاي ما هارم خالي كنيد


ممنون شما هم وقتی با دوستای نی نی سایتی میرید گردش جای ما مشهدیا رو خالی کنین
مژده (مامان پردیس)
12 مرداد 92 9:39
وای چه عکسای خوشگلی شده. دلم تنگ شد واستون. بوووووووس


ما هم همین طور یه قرار دیگه بزاریم خاله جون؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد