کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

قندک مامان

تبلیغات برای جشنواره ی نی نی وبلاگ

1392/4/5 15:10
1,680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان و اقوام گلم تو این پست اومدم تا ازتون درخواست کنم برای مسابقه ی نی نی وبلاگ به من و خواهر جونیم رای بدین اول از همه عکسها رو براتون میزارم:

 

کوروش

 

این عکس منه که مامانی برای شرکت تو مسابقه انتخاب کرده کد عکس:

                                    144

اینم عکس خواهر جونیم:

 

ملینا

 

کد عکس ملینا :

                                     145    

نکات مهم برای رای دادن:

1-شما با هر شماره ی موبایلی فقط می تونید یکبار رای بدین و به سه نفر در یک پیامک میشه رای داد.

2- شماره ی کدهای انتخابی باید با فاصله از هم جدا بشه و از گذاشتن خط فاصله یا چیز دیگه برای جدا کردن کدها خودداری کنید وگرنه رای باطل میشه اینجوری:

144 145

اینم شماره موبایلی که بهش پیامک میزنید:

20008080200

پیشاپیش از آراء شما عزیزان به من و خواهر جونیم ممنونم

دوستتون دارم بوسقلبماچ         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 14:51
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



موفق باشی آرینای قشنگم
زهرامامانه ایلیا جون
5 تیر 92 15:43
عزیزم انجام شد


ممنون گلم
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 17:21
چه جالب کد آرینا 143 و کد های شما 144و145
باشه عزیزم حتما رای می دم.


مرسی عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
5 تیر 92 20:27
خاله جون بدو بیا ببین کدوم عکسم واسه مسابقه خوبه نظرتو زود بگو


چشم عزیزم اومدم
علیرضا نوری
6 تیر 92 10:18
سلام خاله جون.
من تو جشنواره تابستونی نی نی وبلاگ شرکت کردم. به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 179 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
لطفا این کد رو با همه سیم کارتهای موجود در منزل ارسال کنید
الان بفرستید که یادتون نره
آخه من خیلی دلم میخواد برنده شم
اینم آدرس عکس تایید شده:
http://www.niniweblog.com/images/festival92/179.jpg
یک دنیا ممنون از لطفتون.


حتما بهت رای میدم
الهام مامان علیرضا نوری
6 تیر 92 10:19
سلام عزیزم
عکس خیلی قشنگ شده
منم بهش رای میدم
لطفا به علیرضا هم رای بدید.
ممنون


مرسی خاله جون حتما بهش رای میدم
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 14:13
ای جانم شکمو
خوب بخور بزرگ بشی تپل بشی بعد من بیام تو رو بخورم


منم دست کمی از ایلیا ندارم دیگه خاله
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 0:54
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس


حتما میام و بهت رای میدم
مبینا
22 تیر 92 11:15
قشنگن


ممنون دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد