کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

دوستی کوروش و پویا جونی

1392/2/29 10:09
306 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ی هفته ی پیش یعنی دو روز قبل گوشی بابایی زنگ خورد و دوستای خوب بابایی و مامانی- عمو هاشم و خاله هانیه - خبر دادن که اومدن مشهد و دارن میان خونمون. بابا و مامان خیلی خوشحال شدنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آخه خیلی وقت بود که دوستاشونو ندیده بودن خلاصه ما مهمون داشتیم -مهمونای خیلی گل- منم صاحب یه دوست جدید شدم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدپویا جونی که هم سن خودمه و فقط سه روز از من بزرگتره - خیلی روز خوبی بود و به همه مون خوش گذشت خواهر جونی که با پارسا جونی- داداشی پویا -بازی می کرد        بابایی هم که با رفیق قدیمی گپ می زدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 مامان و خاله هانیه جون هم با هم درد و دل می کردنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

من و پویاهم که با هم مشغول بودیم و بازی می کردیم البته دو سه باری موهای خوشگل دوستمو کشیدم که صددرصد از روی ابراز محبت بود ولی نا خواسته اشک دوستمو در میاوردمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دفعه آخری هم نزدیک بود اشک خودمم در بیاد که با وساطت مامانی بغضم نترکید و آروم شدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بعدش مامانی برام توضیح داد که برای ابراز عشق و محبت راه خوبی رو انتخاب نکردم و باید دوستمو ناز کنم تا اون بفهمه دوستش دارم منم هاج و واج به حرفای مامانی گوش می دادم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

واز قیافم معلوم بود که هیچی از حرفاش نفهمیدم و فقط گوش دادمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آخه من هنوز خیلی کوشولو هستم و با گذشت زمان باید این چیزا دست گیرم بشه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

خلاصه کلام اینکه من یه دوست جدید پیدا کردم فقط کاشکی خونه اش نزدیک خونه ی ما بود و من بیشتر می دیدمش و باهاش بازی می کردم اما عیبی نداره همین که هست و گهگاهی کاغذای دفترخاطرات روزای کودکیمو پر میکنه کافیه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدپویا و کوروش

الهی همیشه سالم و تندرست و زیر سایه ی مامانی و بابایی و دادش گلش باشه.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

اینم عکسای اون روز:

پویا و کوروشپویا و کوروشپویا و کوروشپویا و کوروشپویا و کوروش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آزی
29 اردیبهشت 92 14:40
چقدر قیافه ت مردونه شده بیشررررررررررف! ببینمت گازت میگیرم


آقا شدم دیگه خاله منم گازت می گیرم دندونای من تیزتره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد