کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

میم مثل مادر

1392/2/10 14:53
280 بازدید
اشتراک گذاری

میم مثل ماه
میم مثل مریم
میم مثل...
مادر
کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مثل بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم
سادگی هاتو دوست دارم
خستگی هاتو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو طاقچه دلت آینه و شمعدون می شدم
تو دشت ابری چشمات یه قطره بارون می شدم
کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که می خوام تو چشمات ستاره هامو بشمرم
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ گلهای اطلسی با تو برام چیدنیه اااااا...
مادر
کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
لالایی هاتو دوست دارم
بغض صداتو دوست دارم
مادر

 

مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان مامان آران
11 اردیبهشت 92 2:27
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


روز شما مادر گرامی هم مبارک]


آریا
17 اردیبهشت 92 21:17
سلام جشن دندونی کوروش مبارک ایشالاه بیایید تهران برای کوروش وملینا جشن تولد بگیریم راستی به سایت منم یه سری بزنید www.animals8blogfa.comمنتظر نظراتتون هستم


مرسی آریا جونم ایشالا
آدرس وبلاگتو اشتباه دادی خاله جون حالا بهت اس ام اس میزنم درستشو می گیرم و حتما میرم می بینم بوس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد