کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

قندک مامان

یه معما برای پسرم

1392/2/4 8:55
350 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام قندک مامان خوبی؟ قربون شکل ماهت برم تو این پست می خوام هوشت رو امتحان کنم ببینم چه قدر باهوشی البته مطمئنم که خیلی هوشت زیاده از کارات و جلو جلو پیشرفتنت می فهمم که پسر گلم مثل خواهر جونش خیلی باهوشه ولی اینم یه سرگرمیه برات ببین می تونی معمای مامان رو حل کنی؟متفکر

عکسای زیر با هم یه وجه مشترکی داره سوالاول تماشا کن پسرم بعد ببین می تونی حدس بزنی :

کوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروشکوروش

و یه عالمه عکس دیگه که اگه میخواستم برات بزارم دیگه حوصله ات سر می رفت و شاید یه 4-5صفحه ای از وبلاگتو اشغال می کردچشمخب حدس زدی؟آفرین پسر باهوشم می دونستم که می تونیتشویقدرسته تو همه ی این عکسا اون زبون قلمبه ی خوشمزه ات بیرونه قربون اون زبونت برم که همش بیرونه و مامانو کشتی با اون زبونت نمی دونم جریانه  زبون دراوردنت چیه ولی هرچی هست من که خیلی عاشق این حرکتت شدمماچبعضی وقتا یه حرکاتی ازت می بینم که شبیه حرکات یوگاست و من همین جور انگشت به دهن می مونمتعجبفکر کنم نه ماهی که تو شیمکم بودی و من می رفتم یوگا تو همه رو حفظ کردی و حالا داری مثل یه شاگرد زرنگ تحویل مامان می دی مثل همین زبون دراوردنت که منو یاد حرکت شیر می اندازه مخصوصا وقتی صدای غرشم بهش اضافه می کنی که دیگه حرکتت کامل میشهزبانیوگی کوچولوی من دوست دارم بزرگم که شدی بزارمت کلاس یوگا تا تو با یوگا بتونی تو زندگیت پیروز و شاد باشی. دعا کن مامانی هم بتونه کلاساشو به زودی ادامه بدهچشمک

اینم دو تا عکس دیگه از مامان و بابای زبون درازخنده

مامانبابا

خب برو مامان به کار و زندگیت برس فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سمی
4 اردیبهشت 92 14:54
ای جونم قربون اون زبونت.بخورمت جوجو
چه عکسهای خوشگلی
آرتین منم همش زبونشو در میاره مخصوص وقتی ذوق می کنه
عکسهای بچگیتون چقدر قشنگه



ممنون سمی جون از اظهار محبتت آرتین خوشگلمو ببوس
مامان ایمان
7 اردیبهشت 92 13:09
عزیزمممممممممممم قربون اون عکسهاییییییییییییییییی نازت بشه خاله خدا حفظش کنه ماشالله خیلی نازه این اقا پسرموننننننننن
به ماهم سر بزنید




ممنون خاله جون شما لطف داری حتما بهتون سر می زنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد