کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

اولین نوروز زندگی من داره از راه می رسه

1391/12/26 19:01
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام لبخند

این روزا مامانی حسابی سرگرم خونه تکونی و خرید عید و آماده شدن برای مسافرته و من هم این وسط نقش زیادی دارم. اول از همه توی خونه تکونی خیلی کمک مامان بودم و پسر گلی بودم و مزاحم کارای مامانی نشدم. البته خیلی دوست داشتم از نردبون بالا برم وسایل توی بوفه رو مهندسی کنم کتابابی تو کتابخونه رو بهم بریزم و.......... اما توفیق نداشتم ایشالا سال دیگه برای خونه تکونی 93 از خجالت همشون در میامخجالت

مامانی برای من و ملینا یه تقویم خوشگل 92 ترتیب داده ولی هنوز چاپش نکرده ایشالا چاپش می کنه و به همه هوادارامون میدهمژه

چند شب پیشم با مامان و ملینا و بابا رفتیم خرید عید و برای من شلوار خوشگل کتون با پیرهن مردونه خریدن خیلی ماه شدم بهم میومد و همه کشته مرده ی من شده بودن دیگه دارم مرد میشماز خود راضیاین اولین خرید عید من بود بابایی جون دستت درد نکنهماچ

امسال عید قراره بریم شمال و تهران و این اولین سفر شمال منه حسابی در انتظار اونم تا ببینم این شمال چه جور جایی انقدر همه دوستش دارنخیال باطل

بعد از شمال هم قرار بریم تهران پیش اقوام مامانی و من عزیز مهربون و خاله های خوبمو ببینم که دلشون برام یه ذره شده منم دلم براشون خیلی تنگهقلب

خلاصه مامانم حسابی مشغوله و منم هی دور و ورش می چرخم و آتیش می سوزونم شیطان

متاسفانه مامانی نمی تونه عکسای خوشگلمو بزاره چون حجمشون بالاست و نرم افزار کامپیوتر خرابه و نمی شه اونارو کوچیک کنه ایشالا  در اولین فرصت عکسای خوشملی میزارهخوشمزه

سال خوبی داشته باشید و عید حسابی خوش بگذرونیدهورا

تا سال دیگر و پستی دیگر بای بایبای بای

کوروش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سمی
27 اسفند 91 11:14
قربون اون چهره نازتآفرین گل پسری که مامان کلی ازت راضیهلباسهای خوشگلتم مبارک.انشاالله سفر خوبی داشته باشین.



مرسی خاله ایشالا به شما هم خوش بگذره
مرجان مامان آران
30 اسفند 91 0:10
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک



سال نو شما هم مبارک ممنون از یادگاری زیباتون
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 0:05
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد

عزیزم اولین بهار زندگیت مبارک



مرسی مامان خوب و با احساس خیلی زیبا بود عید شما هم مبارک
پگاه مامان آرتین
9 فروردین 92 1:35
عزیزم ایشالا 100 نوروز.خوش وشادباشید می بوسمتون گلهای نازم عیدتون مبارک



مرسی خاله جون عید شما هم مبارک به ما که خیلی خوش گذشت جاتون خالی ایشالا به شما هم خوش گذشته باشه
مامان کورش
10 فروردین 92 18:42
سلام عزیزم سال نو به خودت وکورش جون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید



ممنون خانومی سال نو شما هم مبارک ایشالا روزهای خوبی رو سپری کرده باشید
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 13:55
عاشقتم کوچولوی دوست داشتنی




منم عاشقتم خاله ی مهربون
رومینا
20 فروردین 92 16:40
سال جدید مبارک باشه سال خوبی در کنار گل پسری داشته باشید : هزار تا از طرف من بوسش کن خیلی خواستنی اخههههههههههههههههههههX



سال نو شما هم مبارک ممنون رومینا از محبتت رادوین عزیزم هم خیلی خواستنیه مگه میشه این کوچولوهای ناز به دل آدم نشینن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد