کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

اولین شهربازی

1391/12/12 14:46
418 بازدید
اشتراک گذاری

اولین شهربازی

چهارشنبه مامانی تصمیم گرفت خواهر جونمو ببره کلوپ پاندا تا بعد از یه هفته تلاش و درس خوندن تفریح کنه و سرحال بشه ما رفتیم کلوپ و ملینا جون برای خودش می چرخید و من و مامانی روی صندلی نشسته بودیم که مامان با خودش فکر کرد منو ببره قسمت مخصوص 1تا3ساله ها تا من تماشا کنم و سرم گرم بشه. همین جور که مشغول تماشا بودم و گاهی دست و پا میزدم و ذوق میکردم خاله ی مهربون اومد جلو و به مامانی گفت می خواد بیاد داخل؟مامان:نمی دونم الان مناسب سنش هست یا نه ولی بدم نمی یاد امتحان کنم ببینم خوشش میاد یا نه؟!منم قند تو دلم آب شد ولی یکمی گیج بودمچشم

اولین شهربازی

 

اولین شهربازی

اولین بازی تو کلوپ پاندا تجربه ی جالبی بود بیشتر در حال کشف و بررسی محل بود و وسایل اونجا چون جدید بود برام غریبه بود ولی بدم نیومد و برای آشنایی اولیه خوب بودچشمکاز حالا به بعد منم با ملینا تو کلوپ پاندا خوش می گذرونم و می خوام عضو کلوپ بشممژه

کوروش

ملینا

 

ابابا محمد

عکسای بالا هم مربوط به بخور بخور بعد از کلوپه که به پیشنهاد خواهر جونی رفتیم کباب ترکی نشاطاز خود راضی جاتون خالی خیلی غذاش خوب بود البته به من فقط نون باگتی و بوی کباب ترکی رسید که اونم با دست و پا زدن فراوون تونستم بهش برسمخوشمزهعیبی نداره ایشالا وقتی بزرگتر شدم و آقا شدم برای منم می خرن و منم یه روزی کباب ترکی می خورمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
12 اسفند 91 16:17
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 12:51
ای جونم کوروش خوشگلم
خوش باشید همیشه
نوش جونتون انگار خیلی خوشمزست


ممنون مرجان جون
آره جاتون خالی خیلی خوب بود بابایی که داره می بلعه هههههههههههههههه
مامان کوثری
13 اسفند 91 16:19
سلام گلم تقویم های 4 برگی بدون جلد 4000 تومان هست شما عکس ها رو به ایملم بفرست تا زود براتون آماده کنم زود اقدام کن که زیاد شلوغ شده این روزا کارم هر سری تقویم های 4 برگی بین 5000 تا 7000 هزار تومان قیمت چاپش میشه بستگی داره دیواری باشه یا رومیزی اگر طراحی بخوای همون 4000 تومان میشه و فایل رو براتون به ایملتون میفرستم
مهسا مامان کیارش
14 اسفند 91 15:31
عزیزم بهت خوش بگذره همیشه به تفریح و گردش و شادی خوشگلم



ممنون خاله جون بوس
مامان یلدا و سروش
15 اسفند 91 13:13
ممنون از حضورت ما هم با افتخار لینتون کردیم. خدا حفظ کنه این دو تا فرشته هات رو ببوسینشون

ای جونم پسر شیکمو . راه زیادی نمونده که تو هم مثل سروش من همه چیز رو ببلعی



خوشحال میشم که دوستای خوبی برای هم باشیم.یلدا و سروش گلم رو ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد