کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

هفت ماه تمام

1391/10/5 16:21
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام من بازم اومدم با یه عالمه خبرای تازهچشمک

امروز من هفت ماهم تموم شد و مامانی به مناسبت شروع ماه هشتم زندگیم و البته به خاظر اینکه من علاقه ی زیادی به کتابای خواهر جونم دارم و چندبار نزدیک بود اونا رو پاره کنم و بخورم تصمیم گرفت منو ببره فروشگاه کتاب کودک و برام چند تا کتاب مناسب سنم بخره. خلاصه ما رفتیم فروشگاه و من که پسر خوبی بودم تو ماشین ساکت و آروم تو صندلی خودم نشسته بودم و  بعد از خرید هم تو ماشین با کلاهم بازی می کردم و تو همون حال خوابم برد وقتی رسیدیم مامانی با دیدن صورت من خندش گرفت چون کلاهو رو چشام کشیده بودم و خوابم برده بود مامان کلی قربون و صدقم رفت و چندتا عکس شکار کرد که براتون میزارم:

koroush

 

o,hf khc

اینجا مامانی منو وسط خریدامون گذاشته:

lk , ;jhfhl

kouroush

حالا قراره مامانی وقتایی که من آماده ی آموزش هستم یکی یکی کتابارو برام بخونه البته من بیشتر دوست دارم کتابامو بخورم و گاهی هم دوست دارم مچالشون کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کورش
6 دی 91 3:32
کوروش جونم 7 ماهگیت مبارک
آیدا مامان آرشیدا
6 دی 91 18:34
سلام ای جانم پسرت چه بزرگ شده هزار ماشاله خیلی ماهه بوسسسسسسسسسسسس مامانس اسپند دود کن براش



سلام ممنون مامان آرشیدا گلی
آرشیدا جونم هم ماشالا خیلی بزرگ شده یادش بخیر پارسال اینا تو شیمکمون بودن چه زود داره می گذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد