کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

قندک مامان

عکس کاردستی و اوخی شدن انگشتت

1393/10/24 7:52
942 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم کاردستی درست کردن یکی از فعالیتهاییه که دوست داری و گاهی کنار من و گاهی کنار ملی انجامش میدی یه روز که داشتیم با هم کاردستی درست میکردیم یهو گفتی آخ انگشتم! اول فکر کردم قیچی کردیش ولی وقتی با دقت نگاه کردم هیچ اثری از زخم یا بریدگی نبودniniweblog.com ولی شما اصرار داشتی که با چسب زخم ببندیش منم به حرفت گوش دادم و چسبش زدم شیطون بلای من این انگار وسیله ای برای بازی شده تا یه جاییت درد میگیره و یا ضرب کوچولو میخوره میگی چسب بزنیم دیگه تمام چسبا تموم شده از بس چسبت زدمniniweblog.com

ک

ک

تو چادرت قایم شدی و تا پیدات کردم جیغ زدی

ک

 عاشق لباسای باب اسفنجی هستی خودت از کمد بیرون میاری میگی مامانه لباس تتتتتتتتتتتتتتولدم (طبق معمول ت که در اول کلمه باشه رو محکم ادا میکنی) تو این عکسم اصرار داشتی روی شلوار قرمزت شلوارک باب رو بپوشی که خیلی خنده دار بود

ک

ک

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان مهراد
24 دی 93 10:10
چه کاردستی های قشنگی. آفرین
مامان ملی و کوروش
پاسخ
به پای کارای قشنگ شما نمی رسه خانوم هنرمند ما همیشه از شما ایده های خوبی گرفتیم
خاله آزی
24 دی 93 12:11
پستوووونک کلوچه تو وقتی نی نی بودی هرکاری می کردیم پستونک نمی خوردی الان داری با عشق پستونک می خوری؟؟؟ من عااااااشقتم شیطونک شیرینم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
دیگه ما اینیم دیگه آلوچه خانوم تازه نزار بگم خودت وقتی نی نی بودی چیکارا می کردیا مامانی برام تعریف کرده از تی آشپزخونه فراری بودی
مامانی رادین
24 دی 93 14:36
سلآم عزیزم خوبید؟خدا دو تا گل خونتو برات نگه داره هزار ماشالا شیرینن . رادینم مثل کوروش عاشق چسب زخم کلا رو دستش هست بعد نیم ساعت هم خوب میشه میگه دیگه بکنیم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونم از محبتتون خدا رادین کوچولوی شما رو هم براتون نگه داره کلا تو این سن بچه ها عاشق جلب توجه هستن
مامانی رادین
24 دی 93 14:38
چه بامزه شدی باب اسفنجی کوچولو
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنونم مهربانو
پرنیان
27 دی 93 18:28
سلام عضو جدید خوشبختم عزیزم چقد شما زیبایی حتما به منم سر بزنید گلکم
مامان ملی و کوروش
پاسخ
خوش اومدی به نی نی وبلاگ دوست گلم
پرنیان
27 دی 93 18:29
چقد شما بانمکی پاسخ] ممنون دوست جدیدم نظر لطفتونه[
غزاله
5 بهمن 93 12:22
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش و تولدش نزدیکه.میشه شما هم چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط چون وبم مشکل پیداکرده لینک کامنت های پست رو براتون گذاشتم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد