کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

قندک مامان

شیرینکاریای آخر سال

1392/12/27 10:07
357 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

ک

جیگر مامان امسال اولین سالیه که تقریبا میتونی معنی عید و نوروز رو بفهمی برای شما تقویم درست کرده بودم ولی یکمی کیفیت تصویر بد بود در عین حال قشنگ شده بود تا اومدیم خونه گفتی با چسب بچسبونم رو دیوار منم برات چسبوندم داری نگاهش میکنی

 

ک

چند ساعت بیشتر نگذشته بود که اومدم دیدم داری روش نقاشی میکشی

 

ک

اینم صورت نقاشی شده شما که البته ملینا بلا هم خوب هنر مندی کرد

 

ک

ک

ک

ک

لباسای عیدتو تنت کرده بودم تا ازت عکس بندازم البته اون دومی رو مجبور شدم عوض کنم (متاسفانه) کوچیک بود و سایز شما رو نداشت

ک

دو نیمه ی قلب مادر

 

پس فردا میریم تهران و قراره تو تعطیلات از شیر بگیرمت البته خیلی خوش بین نیستم آخه انقدر وابسته شدی که خیلی نگرانم چجوری این فکر عملی میشه. تازگیا برای نوم نوم ها شماره هم گذاشتی وقتی یکی رو میخوری بعد میگی دو یعنی شماره دو رو میخوام بعد دو رو میخوریخندهباز ول میکنی میگی یک خلاصه فیلمی شدی برای خودتماچ

باز برنامه ی خوابت بهم خورده کله صبح بیدار میشی تا ساعتای 9 -10 بعد میخوابی تا سر ظهر بیدار میشی تا غروب کلا بهم خورده منم خیلی خسته میشم چون وقتی بیدار هستی باید بهت توجه کنم منم گاهی کم میارماوهخمیازه

ک

ملینا هم تعطیل شده خوشحال بابای برای عید براش یه هلیکوپتر خوشگل گرفته با همون کلی سرگرمه شما هم عاشق هلی کوپترش شدی ولی چون یه بار دستت بهش خورد و درد گرفت دیگه دستش نمی زنی و تا نزدیکت میاد فرار میکنی

ک

ک

 

وقتی یه جایی از بدنت زخمی میشه میگی چسب آخه یه بار برات چسب زدم حالا یاد گرفتی تا زخمی میشی خودت دنبال چسبی

ک

پارک جلوی خونه رو درست کردن زمین بازی تمیز و خوبی داره دیگه شده پاتوق شمالبخند

ک

تازگیا حسابی لوس شدی اگه چیزی بخوای بهت ندیم کولی بازی در میاری و بد اخلاق میشی

ک

دو تا عرسک سبزه انداختم داشت خوب رشد می کرد ولی نمی دونم کجای کارم ایراد داشت که زود خراب شد حالا می خوام بعد از عید دوباره سبز کنم تا بالاخره خوب از کار دربیاد

ک

ک

ک

یه روز رفتی سر کمد ملی گفتی ماما رنگ  منم برات اوردم تا بازی کنی خیلی حال کردی مامانم از فرصت استفاده کرد باهات کثیف کاری کرد خیلی خوش گذشت البته بعدش بردمت یه راست تو حمومنیشخند

ک

ک

دیروز بردمت حموم یکمی جلو موهاتو کوتاه کردم بعدم سشوار کردم خیلی ماه شدی البته به پشتا دست نزدم چشمک

ک

با ملینا هم که ماشالا همش بدو بدو و بازیای تحرکی هر چی بهتون میگی بشینین بازی فکری کنین کو گوش شنواآخفدای شما دو تا بلا بشه مامانیماچ

داریم به عید نزدیک میشیم منم کم کمک باید وسایلو جمع کنم برای سفر آماده بشم

امیدوارم تعطیلات خوبی برای همه مون باشه لبخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا ( مامان حلما)
27 اسفند 92 13:54
عزیزممممممممممممممممم با اون موهایه خوشگلش سال خیلی خیلی خوبی کنار همسرت و 2 تا گل شیرینت داشته باشی عیدت مبارک
مامان ملی و کوروش
پاسخ
ممنون ندا جون عید شما هم مبارک
رومینا
28 اسفند 92 8:37
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد ممنون عزیزم سال نو بر شما و خانواده عزیزتان مبارک
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 2:53
عیدتون مبارک
مامان ملی و کوروش
پاسخ
عید شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد