کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

وقتی قندک مامان در خواب نازه

1392/2/17 12:28
559 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی آرومه

آخه کوروش خوابه

مامانی کار داره

حالا انجام میده

وقتی کوروش خوابه

همه چی آرومه

همه چی آرومه

لالالالالالالالالالالالالالا

قندک خوشگل من وقتی تو لالا کردی من در حال بدو بدو هستم تا بتونم از فرصت استفاده کنم و کارامو انجام بدم آخه تو بیداریت همش به من چسبیدی و نمی زاری هیچ کاری بکنم یا میای تو آشپزخونه و میری سر کابینتا قند برمی داری یا دست به وسایل خطرناک میزنی و کارای خطرناک میکنی یا هم به پاهام میچسبی و میگی بغلت کنم .خلاصه مامان خیلی درگیره و برای همین موقع ای که شما خوابی به عبارتی همه چی آرومهساکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سمی
18 اردیبهشت 92 16:31
قربون شما کوچولوها که وقتی می خوابین مثل فرشته ها هستین و وقتی بیدارین وروجکین
با این حال دوستتون داریم
کوروش جونی خیلی عسلی خاله جون



واقعا خاله سمی همین جوره وقتی خوابن آرامشی دارن که آدمو یاد فرشته های خدا میندازن
مسافران آسمانی
18 اردیبهشت 92 21:25
ماشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله به این قندک مامان ، اسپند دود کنید چقدر خوشکله کوروش خان...عزیزم اون لپاته میبوسمت پسمل طلا...
خدا براتون نگهش داره...



ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدید از ابراز محبتتون سپاسگزارم
مامان ایمان
19 اردیبهشت 92 1:15
سلا عزیزم خسته نباشی خدا قوت واقع همین طوره بجه ها که می خوابن فرصت بسیار خوبیه که ما به کارامون برسیم
خاله فدات شهههههههههه چقدر ناز خوابیده عزیز دلممممممممم



سلام خاله جون مهربون شما هم خسته نباشید با این جوجوهای نازنازی باید اینجوری طی کنیم تا ایشالا کمی بزرگتر بشن و ما راحتتر بشیم ولی این سختی هاشم زیباست
زهره جون
21 اردیبهشت 92 16:03
ای جانم چقدددددر معصومانه خوابیده . دلم خواست بخورمشششششش . نازیییییییی . این پسر تو همه اداهاش دخترونس حتی خوابیدنش


آرخ زهره جون هر کی میبینش فکر میکنه دخمله ههههههههه
رومینا
23 اردیبهشت 92 10:11
مثل فرشته ها شده عکس کوروش رو من به همه دوستام و مامانم اینا نشون دادن همه براش ضعف کرده بودن


ممنون خاله خیلی گلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد