کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قندک مامان

تحولی دوباره

1391/5/26 10:02
345 بازدید
اشتراک گذاری

چه زیباست حس آغازی دوباره

تولدی دوباره

بودن دوباره

کوروش عزیزم

                     می خواهم بدانی آمدنت چگونه عادت بودنم را بر هم زد

و مرا به یاد خودم  به یاد عشق به یاد بوهای گم شده ی گلهای اطلسی و شب بو به یاد شمعدانی های معصوم باغچه ی کودکی ام و به یاد زندگی ای که گه گاه روی طاقچه ی عادت از یادم می رفت انداخت.

می خواهم بدانی وقتی در ٥/٣/٩١ بین هوش و بی هوشی تو را زنده تر و بیدارتر از نه ماه گذشته در کنارم دیدم و حس کردم انگار یکبار دیگر خدای مهربان تمام زندگی_تمام زیباییها_تمام گلها_تمام درختان_و تمام یک مادر را به من بخشید

                                                  با تو و ملینا شادی من تمام نشدنی است./

                                                                                                             مادرت محبوبه

این شعر زیبا هدیه ی خاله نیره ی عزیز زمان تولد کوروش بود که با تمام احساسش از قول من برای کوروشم  سرود.اینجا می خوام از صمیم قلبم از نیره ی عزیزم تشکر کنم که همیشه دلداریم داده و هر وقت دست کمک به طرفش دراز کردم رد نکرده و با راهنماییهاش دلگرمم کرده به خصوص این اواخر که با تولد کوروش تو خونه مشکلاتی داشتم که منو راهنمایی کرد"نیره ی عزیزم ممنونم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله مينا
26 مرداد 91 10:12
سلام اگه خواستيد من توي نيني گپ درخواست دادم قبول كنيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد