کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

مهمونی خونه ی آلما گلی

1391/12/6 13:49
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

آلما و کوروش

من و آلما دوستای خوبی شدیم چشمککنار هم نشسته بودیم و با اسباب بازی های آلما گلی بازی می کردیم.هورا البته بعضی وقتا هوس می کردم تا گل سر آلما رو از سرش بکشم که با وساطت مامانی موفق به انجام عملیات نمی شدمافسوس تا آخر شب چند بار حمله کردم که دست آخر گل سر آلما از سرش افتاد و من به هدفم نرسیدم و ناکام موندمناراحتشب خوبی بود و به همه ی ما خوش گذشت. آلما جون دوستت دارم ماچامیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم درست مثل عسل جونی خواهر شماو خواهر جونیم که دوستای خوبی هستینقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهسا مامان کیارش
8 اسفند 91 20:44
الهی فدات بشم عزیزم دوستت هم مثل خودت ناناز و دوست داشتنیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد