کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

روزا من چکارا می کنم

1391/10/18 13:58
298 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی پسر گلی هستم و مامان و بابا و خواهر جونی ازم راضی هستن حالا براتون میگم رمز موفقیتم رو:

صبح که از خواب پا میشم اولش ساکت و آروم به تفکر میپردازم و برنامه ی روزم رو مرو میکنم بعداز یه نیم ساعتی حوصلم سر میره و شروع میکنم به در آوردن صداهای جوزواجور اولش صداهای آروم و اگر کسی نیاد سراغم صدامو میبرم بالا و یه کمی تن صدا خشن میشه آخه عصبانی میشم دیگه دوست ندارم زیاد تنها باشم خلاصه بعداز مورد توجه قرار گرفتن مامانی میاد پیشم و بغلم میکنه و منو میبره تو اتاق پیش خودش و میشینم کنار اسباب بازی هام و باهاشون بازی میکنم مثل عکس زیر:

toop

baziاین بالش آبی خرگوشیمو خیلی دوست دارم

bazi

lego

اینم لگوهای خواهر جونی بوده که حالا اونا رو داده به مننیشخند

lego

lego

بعد از بازی و خوردن صبحانه که معمولا فرنی و زورده تخم مرغه و گاهی بیسکویت مادر و چایی شیرینه باید یه چرت کوتاهی بزنم وگرنه بداخلاق میشم و غرغر میکنم:

lala البته اینجا هوا خوب بود و با مامانی و ملینا رفته بودم پیاده روی که خوابم برد

بعد از چرت نیمروزی ناهارم رو میل میکنم سوپ یا کته و ماهیچه با ماستbah

بعدم با خواهری بازی میکنم:

bazi

bazi

bazi

bazi

روزایی که ملینا عصریه من منتظرش میرم پشت در وایمیستم:

meli omad

وقتی در باز میشه و ملینا رو میبینم کلی ذوق میکنم و دستامو باز میکنم تا بغلم کنه:

baghal

shadam

وقتی با روروئکم مشغول چرخیدنم اگر روی مبلا وسایل خواهری در دسترسم باشه خدا به داد ملینا برسه چون ممکنه اینجوری بشه:

vay

vay

vay vay

vay vay vay

این ورق امتحانی خواهرمه خوردمش ههههههههههههههههههههههه

خلاصه خواهرم خیلی عصبانی میشه ولی چیکار کنم من دلم میخواد همه چیزو تجربه کنم خواهر جون وسایلتو دم دست من نزار لطفا

یه وقتایی هم به کیف لوازم آرایش مامانم دست میزنم مثل اینجا:

akhjoon

bahbah

bah

این آینه چه خوشمزستنیشخندای وای مامان اومد من رفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد