کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

قندک مامان

من تو دوازده ماهگی چیکارا کردم(قسمت اول)

1392/2/27 12:41
275 بازدید
اشتراک گذاری

کوروش

سلام سلام صد تا سلام من اومدم با شیطونی هام

تو ماه گذشته من حسابی بلا شدم و کارای جدید جدید می کنم از جمله رفتن به پارک و شهربازی که خیلی بهش علاقه دارم مثل عکس بالا و سه تا عکس پایینی که تو کلوپ پاندا بودم و حسابی خوش گذروندملبخند

کوروشکوروشکوروش

اینجا هم رفته بودم مهمونی و کنار سفره ی هفت سین سنتی میزبان مثل آقا ها نشستم وعکس گرفتممژه

کوروش

اینجه دارم شیطونی میکنم و می خوام دست به تی وی بزنم و هی روشن و خاموشش کنم که مامانی با دالی کردن سرمو گرم کردچشمک

کوروش

عاشق پرده بازی میرم پشت پرده و دالی میکنمنیشخند

کوروشکوروش

اینجا چشم مامانی رو دور دیدم و ماستا رو خالی کردم روی خودم البته توی این پروژه خواهر جونم خیلی باهام همکاری کردتشویق

کوروشکوروش

این اولین عکس از دندون تازه متولد شده ی منه که مامانی در حال چرخوندن من ازم گرفته به سختیاوه

کوروش

 اینجا رفته بودم شاندیز و برای این هندونه ی خوشگل نقشه ها داشتم اول حسابی باهاش بازی کردمقلب

کوروش

ک

ک

 

کوروش               و بعد از کلی قل دادنش دارم می لمبونم

کوروش

خسته از گردش و لالا کردمخواب

کوروش 

 

با بابا جونم رفتم دوچرخه سواری خیلی حال میده

ک

 

اینجا هم دارم پاهای خوشمزه ی خودم رو می خورمخوشمزه

ک

ک

 

بازم لالا کردم چه خواب خوشگلی

ک

 

وسایل خونه شده اسباب بازی من دارم سیم اتو رو می خورم

ک

 بقیه عکسا تو پستای بعدی بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد