کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قندک مامان

کنگ و طبیعت زیباش

1394/3/3 13:54
679 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمعه 25/2/94 ما بسمت روستای زیبای کنگ که گفته میشه ماسوله ی خراسان هست حرکت کردیم.تصمیم داشتیم بعد از خوردن صبحونه به پیاده روی بپردازیم و تا هرجایی که شد و بچه ها خسته نبودند راه بریم و بعدش برای نهار به طرقبه بریم.

 

در ابتدای مسیر جایی اتراق کردیم و صبحونه خوردیم و چندتا دونه عکس انداختیم

ک

این عکسم کوروش خودش از خودش گرفت(میخوام از خودم عسد بدیلم)

صورت کثیفشم ماستیه اشتباه نشه یه وقتی فقط ماست چکیده هست که مالیده به دماغشخنده

ک

ک

سنگ پراکنی در رودخانه

 

 

 

ک

مشغول فوت کردن قاصدک

ک

در بین راه کوروشی همش میخواست وایسته و آّ بازی کنه و راه نمیامد و ما هی مجبور بودیم که بیاستیم تا کوروش بازی کنه

 

 

ک

ک

روستای کنگ یا همون ماسوله خراسان با خونه های پلکانی کهزیبایی خاصی به روستا داده بود

 

ک

کوروش بلا داره از کوله بابایی با شلنگ مخصوص قمقمه جدید بابایی آب میخوره فکر کنم به هوای این قمقمه جدید برای یک هفته ش آّب خوردش

 

ک

طبیعت زیبای کنگ

ک

ک

بابایی مهربون

ک

یک عکس زیبا از لحظه عطسه زدن کوروش

ک

در حال سنگ انداختن توی آب فکر کنم اگر تا شب اونجا وایمیستادیم کوروش از انداختن سنگ در آب خسته نمیشد

ک

کوروش زیاد همکاری نکرد علتش هم این بود که بیشتر دوست داشت بیاسته و آب بازی و سنگ بازی کنه وقتی شروع یه حرکت می کردیم غر میزد و بهانه می گرفت برای همینم مجبور شدیم برگردیم ولی در مجموع دو ساعت رفت برگشت طول کشید و خوب بود

وقتی به محل ماشین رسیدیم تصمیم گرفتیم بسمت طرقبه بریم و جوجه کباب بخریم و بریم جاغرق و نهار خوبی میل کنیم

 

ک

جاغرق جای همیشگی یه تخت کرایه کردیم و بابا محمد مشغول سیخ سیخ کاری شد تقریبا ساعت 4 نهار خوردیم وهمه داشتیم از گرسنگی می مردیم تجربه دیدار از کنگ خیلی خوب بود و بهمون خوش گذشت من از فضای اونجا خوشم اومد و ترجیح میدم بجای شاندیز آخر هفته رو در کنگ بگذرونم چون هم طبیعت قشنگتری داره هم نسبت به شاندیز خلوت تر هست

اینم از پرونده کنگ تا پست بعدی بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

♥ایدا♥
4 خرداد 94 9:09
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 37 رو به 1000891010 ارسال کنید من به شما رای دادم
مامان مهراد
4 خرداد 94 10:12
سلام. خوبی نی نی وبلاگ به اینه که با روستاهایی کوچیک که خیلی گمنام موندن و هیچ کس ازشون خبری نداره هم آشنا میشیم. مثلا من تا حالا اسم این جا رو اصلا نشنیده بودم. واقعا زیباست. فقط یه سوال اسم این روستای کنگ چه جوری تلفظ میشه؟ با فتحه یا کسره یا ضمه؟
مامان مهری
4 خرداد 94 10:13
عکس ها هم خیلی خوشگل بودن بخصوص عکس اول و عکسی که برای جشنواره گذاشتین.... من هم عکس مهراد رو برای جشنواره گذاشتم. کد 40
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قندک مامان می باشد